پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسا نیوز سه ساله شد !

کد خبر : 20348  |  زمان ارسال : شنبه 21 تیر 1393
سه سال در کنار شما بودن افتخار ماست . 

سه سال پیش در چنین روزی تصمیم به ساخت وبلاگی در میهن بلاگ گرفتم . مانند بسیاری که هر روز تصمیم به ساخت وبلاگی میگردند . آن روزها هرگز فکرش را همنمیکردم که روزی اینچنین مورد توجه قرار بگیرد و روزانه ده ها هزار هواداربارسلونا برای دنبال کردن اخبار بارسلونا به بارسا نیوز سر بزنند .

بارسا نیوز

البته این لطف هواداران است که به هر دلیلی ما را انتخاب میکنند . قصد ندارم از جانب شما دلیل تراشی بکنم و بگویم به فلان دلیل هواداران به بارسا نیوز می آیند تا از اخبار مطلع شوند .

 اما این را میگویم که بارسا نیوز , امروز بر پایه ی تلاش بسیاری شکل گرفته است . در طول سه سال گذشته بیش از 60 نویسنده در بارسا نیوز فعالیت کردند وما قدردان زحمات این عزیزان هستیم . هر چند نقش برخی از نویسندگان به دلیلفعالیت گسترده و روزانه بسیار پر رنگ تر است .

بارسا نیوز

جا دارد از همین جا از آقا یوسف عزیز که مطمئنا همه ی شما او را میشناسید تشکر کنم . یوسف عزیز مدتی است که علاوه بر نویسندگی در مدیریت نیز به بندهکمک میکند و از ایشون واقعا ممنون هستم .

از آقا عمید , سینای عزیز و آقای دارابی نیا هم بابت مقالاتی که مینویسند کمال تشکر را دارم  . از آمانج عزیزبابت اخباری که ترجمه میکردند و بی شک یکی از حرفه ای ترین مترجمان بارسا نیوز نیز در این مدت بوده اند تشکر میکنم . از آقا عرفان هم ممنونم . هر چند مدتی است که فعالیتی ندارند اما مطمئنا تلاششون در بارسا نیوز هیچگاه از ذهن ما پاک نخواهد شد .

در پایان جا دارد از مدیریت میهن بلاگ نیز تشکر کنم . واقعا تلاش اعضای مدیریت میهن بلاگ ستودنی است . آرزوی سلامتی برای همه ی هواداران بارسا نیوز و تمام کسانی که در طول سه سال گذشته ما را یاری کرده اند را از خدای متعال خواستارم .  با تشکر

پیام یوسف خالقی :  تولد 3 سالگی بارسا نیوز را به مدیر پر تلاش و زحمت کش بارسا نیوز و تمامی کابران بارسا نیوز تبریک عرض می نمایم.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.