پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کریمی می توانست در بارسلونا هم بازی کند

کد خبر : 20727  |  زمان ارسال : یکشنبه 29 تیر 1393
علی پروین سرمربی سابق پرسپولیس درباره خداحافظی علی کریمی صحبت کرد. پروینگفت:  علی بچه با استعداد و واقعاً جادوگر بود. او در مربیگری هم به نظر من می‌تواند جادوگر باشد چون این پتانسیل را به خاطر فکر خوب و خلاقش می‌بیند.


این پیشکسوت پرسپولیس افزود: ای کاش هیچ وقت بدبدرقه نباشیم نمی‌دانم آروزی کریمی در این فوتبال چه بود اما به تمام سطوح بالا رسید و شاید اگر می‌خواست در بارسلونا هم بازی می‌کرد اما ای کاش ما هیچ‌وقت بد بدرقه نباشیم. من نمی‌دانم پشت ماجرا چیست ولی خوب بود که علی با پیراهن پرسپولیسو یا تیم ملی از فوتبال خداحافظی می‌کرد. اما همه چیز تمام شد رفت و باید علی را به حال خودش نگذاریم و از او استفاده کنیم.

پروین خاطرنشان کرد: به نظر من کریمی تصمیم خوبی گرفت و به موقع این تصمیم را عملی کرد باید به بهترین کار کریمی آفرین گفت چون می‌دانم این بچهکلافه شده بود و دوست نداشت هر روز در یک تیم بازی کند. علی عزیز هر جا هستی ان‌شالله سربلند، موفق و مثل دوران فوتبالت دل مردم را شاد کنی. چون مردم تو را دوست دارند.

پروین در پایان در پاسخ به این سؤال که خاطره شیرینت از علی کریمی چیست،‌گفت:‌دریبل‌های کریمی و اسیر کردن بازیکنان مخصوصاً عرب‌ها که چند تارا با خود می‌پیچاند و آنها را گیج می‌کرد خیلی لذت‌بخش بود به همین دلیل چند سالی بود که عرب‌ها چهارنفری هم حریف کریمی نبودند و واقعاً‌ قبول داشتند که او یک جادوگر است. درست است دوران فوتبال کریمی امروز با خداحافظی‌اش تمام شد اما امثال کریمی همیشه در خاطرات مردم می‌مانند و این موضوع استقلال و پرسپولیسی ندارد. خبر تلخی برایم بود اما باز هم می‌گویم علی جان تو بهترین تصمیم را گرفتی علی‌رغم اینکه باز هم می‌توانستی با همینشرایط برای هر تیمی مؤثر و تأثیرگذار باشی.

بارسا نیوز

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.