پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انتقاد شدید رئیس‌جمهور اروگوئه از فیفا

کد خبر : 20728  |  زمان ارسال : یکشنبه 29 تیر 1393
رئیس جمهور اروگوئه اعتقاد دارد فیفا به جای محروم کردن لوئیز سوارز می‌توانست دست کمک به سوی او دراز کند.
خوزه موخیکا، رئیس جمهور اروگوئه در حمایت از مهاجم تیم ملی اروگوئه که به تازگی توسط فیفا با محرومیت 9 جلسه‌ای و ممنوعیت چهار ماهه در شرکت در فعالیت‌های فوتبالی جریمه شده است، به روزنامه برزیلی «فولها دی‌سائوپائولو» گفت: سوارز از خانواده‌ای سطح پایین و فقیر به اینجا رسیده و نبوع او در پاهایش است.

ویبا طرح این پیشنهاد که «بهتر است لوئیز را به بیمارستان ببرند و یک روانپزشک در خصوص مشکلش به او مشاور بدهد»،‌ خاطر نشان کرد: نمی‌خواهم با محرومیت‌‌های ورزشی مخالفت کنم، اتفاقاً این محرومیت‌ها خوب هستند. چیزی کهبا آن مخالفم این است که سوارز نباید به خاطر این محرومیت از انجام کارهایدیگر نیز منع شود.

رئیس جمهور اروگوئه افزود: سوارز با این محرومیتنمی‌تواند در زمین فوتبال پا بگذارد، نمی‌تواند در کنار هیچکدام از هم‌تیمی‌های ملی‌اش باشد، نمی‌تواند در ورزشگاه حضور پیدا کند و حتی در کارهای خیریه‌ای که مربوط به فوتبال است، شرکت کند.

موخیکا رأی فیفارا مسخره خواند و گفت: حتی دولت یک کشور هم نمی‌تواند فردی را بدون امضای قاضی از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کند ولی فیفا به یکباره سوارز را بدون حکم قانونی دادگاه چهار ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم کرده است.

ویتصریح کرد: به نظرم فیفا طرز تفکرات قدیمی دارد. سران این نهاد می‌خواهند از اشتباهات خود درس بگیرند ولی هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتد. تنها چیزی که آنها از خود بروز می‌دهند خشم و نفرت است. چیزی که سوارز در حال حاضر به آننیاز دارد این است که کسی دست کمک به سوی او دراز کند.

رئیس جمهور اروگوئه در پایان خاطرنشان کرد: حالا سوارز را در کنار نیمار و مسی در بارسلونا خواهیم دید هرچند نمی‌دانیم که او دقیقاً چه زمانی جواز بازی کردنرا پیدا خواهد کرد.

بارسا نیوز
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.