پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تعیین تکلیف سرمربی آرژانتین تا چند روز آینده

کد خبر : 20731  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 تیر 1393
آلخاندرو سابه یا سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در چند روز آینده تصمیم نهایی خود برای ماندن در این سمت را اعلام خواهد کرد.


تیم ملی آرژانتین که در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ با نتیجه یک بر صفر در وقتهای اضافه مغلوب آلمان شد و جام قهرمانی را از دست داد، ماه سپتامبر دیداردوستانه ای را برابر این تیم برگزار خواهد کرد بنابراین سابه یا باید هر چه زودتر تکلیف خود را روشن کند.

او با بیان اینکه تصمیم خود را در چند روز آینده می گیرد و سپس در روز چهارشنبه به دیدار خولیو گروندونا رییسفدراسیون آرژانتین خواهد رفت، گفت: برنامه دیدارهای دوستانه تیم ملی آرژانتین را می دانم. در چنین شرایطی نباید زیاد صبر کرد. من برای ادامه مربیگری تیم آرژانتین باید آمادگی داشته باشم.

آرژانتین روز ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) در دوسلدورف با آلمان دیدار دوستانه ای را برگزار خواهد کرد. این مسابقه برای قهرمان جام جهانی به منزله یک بازی تدارکاتی درفاصله چهار روز مانده به آغاز مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۱۶ خواهد بود.

آرژانتین در ماه اکتبر نیز دو دیدار دوستانه با تیم های برزیل و هنگ کنگ در پیش خواهد داشت.

فدراسیوناین کشور بعد از پایان جام جهانی تمایل خود را برای حفظ سابه تا مسابقات سال آینده کوپا امریکا اعلام کرد اما این مربی ۵۹ ساله اظهار داشت: باعث افتخار من است ولی تصمیم من به این موضوع بستگی ندارد بلکه باید به اندازه کافی قوی باشم تا بتواند صد در صد توانم را برای مربیگری بگذارم. درست نیستاز بازیکنان چیزی را بخواهم که خودم قادر به انجام آن نیستم.

وی افزود: پیشنهاد دیگری را هم بررسی نمی کنم. از تیم آرژانتین نمی روم که جای دیگری کار کنم بلکه قصد استراحت دارم.

سابهیا در خصوص عملکرد تیم آرژانتین در جام جهانی نیز خاطر نشان کرد: آرژانتینبهترین بازی خود را در فینال انجام داد. در این مسابقه هر دو تیم برابر بودند و ما باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می کردیم چون در ادامه کار بازیکنان از نظر فیزیکی دشوارتر شد.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.