پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مطبوعات امروز صبح اسپانیا به روایت بارسا نیوز + عکس

کد خبر : 20742  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 تیر 1393
اختصاصی / به خلاصه ای از نسخه های روزنامه های صبح اسپانیا خوش آمدید . درادامه همراه ما باشید تا مروری بر مباحث مطرح شده در این روزنامه ها داشتهباشیم . منابع : موندو دپورتیو , اسپورت , مارکا و Asموندو دپورتیو در مورد انتقال مدافع مرکزی به بارسلونا نوشت . اگر والنسیا قیمت متیو را کاهش دهد او به نیوکمپ می آید . اولویت با دالی بلیند است . موندو دپورتیو همچنین در مورد انتقال جیمز رودریگز به رئال مادرید با قیمت 80 میلیون یورو نیز نوشت .

بارسا نیوز




اسپورت به مساله ی جرمی متیو و خوان گیلرمو پرداخت . بارسلونا برای گرفتن تصمیم نهایی در مورد جذب جرمی متیو تا فردا و برای خوان گیلرمو تا جمعه فرصت دارد . همچنین این روزنامه به شهادت راسل و آنتونی راسیچ در دادگاه عالی برای پرونده ی نیمار و انتقال جیمز رودریگز با قیمت 80 میلیون یورو به رئال مادرید را پوشش داد .

بارسا نیوز




خبر مهم مارکا اما تنها به جیمز رودریگز مربوط میشود . این روزنامه از انتقال جیمز رودریگز به رئال مادرید با قیمت 75 میلیون یورو خبر داد . علاوه بر این این روزنامه ی مادریدی خبر استراحت دوماهه ی نگردو را پوشش داد .

آ. اس نیز به انتقال جیمز به رئال مادرید با قیمت 80 میلیون یورو پرداخت . این روزنامه در مورد جرمی متیو و انتقالش به بارسلونا همچنین شش بازیکن شاختار دونتسک که به دلیل جنگ در اوکراین حاضر نیستند به کشورشان باز گردند نیز پرداخت .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.