پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وضعیت نقل و انتقالات بارسلونا؛ پایان حماسه انتقال متئو؛ تلاش برای خرید بلیند

کد خبر : 20785  |  زمان ارسال : سه شنبه 31 تیر 1393
به نظر می رسد حماسه انتقال متئو به بارسلونا به پایان رسیده است. تمام جزئیات قرارداد این بازیکن با بارسلونا به اتمام رسیده و او در حال جدایی از والنسیا است، مگر آن که در ساعات پیش رو اتفاقی غیر منتظره رخ دهد.
بارسلونا هیچ چاره نداشت، به جز آن که مبلغ 20 میلیون یورو را به شکل کامل به والنسیا پرداخت نماید. متئو دیروز نیز با تیمش تمرین نکرد و کنار زمین باقی ماند.

به گزارش الموندو، باشگاه کاتالان قدر دان تمایل متئو خواهد بود، چون کهبه باشگاه وانسیا فشار آورد تا وی را در انتها منتقل کند. هرچند که والنسیا بسته عمل می کند و حاضر نیست به هیچ عنوان بازیکنش را زیر 20 میلیون یورو به فروش برساند.
به نظر می رسد لوئیز انریکه بر روی بازی اوحساب ویژه ای باز کرده است، متئو علاوه بر قد بلند و قدرت سر زنی بسیار، سرعت زیادی نیز دارد و می تواند پشت مدافعان را پوشش دهد.
بارسا چندین سال است خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است، اما هر سال موفق به انتقال این بازیکن نمی شود، سال قبل مبلغ پیشنهادی بارسلونا همان 10 میلیون یورو بود که از سوی والنسیا رد شد، امسال دوباره نیز 10 میلیون یورو پیشنهاد اولیه بود که به نظر می رسد سر سختی درجه والنسیا بی نظیر بوده.
در حالیکه روز گذشته دنی پارخو، هافبک والنسیا علام کرده بود که متئو یک بازیکن بسیار مهم برای ما است، به نظر می رسد او با مبلغ حدود 20 میلیون یورو راهینیوکمپ خواهد شد.
بارسا برای به دست آوردن متئو تلاش زیادی کرد، حال انتظار می رود از امروز باید برای امضای قرارداد با دالی بلیند تلاش کند.

بارسا نیوز

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.