پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارترا در کنفرانس مطبوعاتی : لوئیس انریکه به ما آموخته است متحد باشیم

کد خبر : 20796  |  زمان ارسال : سه شنبه 31 تیر 1393
اختصاصی / مارک بارترا پس از تمرینات صبح امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات پاسخ گفت . در ادامه بخش هایی از این مصاحبه قرار داده شده است .

سومین سال حضورتان در تیم اول : " این واقعیت که سومین سال حضورم در تیم اول خواهد بود به من احساس اعتماد به نفس بالایی میدهد .  من احساس میکنم آماده هستم و امیدوارم نسبت به سال گذشته در بازی های بیشتری حضور داشته باشم " .

پس از خروج والدس و پویول چه اتفاقی افتاد و اگر ژاوی هم برود چه میشود : " این سه رهبر و سه بازیکن بزرگ بودند . اگر اطلاعات در مورد ژاوی تایید بشود باید گفت که شکاف بزرگی در بارسلونا می افتد . ژاوی شخصا کمک بزرگی به من کرد و من برای این اتفاق بسیار ناراحتم . اما به تصمیم او باید احترام بگذاریم " .

نقل و انتقالات : " متیو بازیکن بزرگی است . او در والنسیا فصل گذشته بازی های خوبی ارائه کرد . من باید در تمرینات تلاش کنم و به این که آیا مدافع مرکزی به تیم می آید یا نه کاری ندارم . همه ی ما باید از ابتدا شروع کنیم و مهمترین چیز هدف ماست " .

لوئیس انریکه : " من او را زمانی که در بارسلونا ب بودم میشناسم . من خاطرات بسیار خوبی با او دارم  . لوئیس انریکه سطح تیم را افزایش میدهد چرا که به لطف او تمرینات خوبی داریم . در حال حاضر میان 11 بازیکن اصلی و باقی بازیکنان یک اتحاد وجود دارد . این چیزی است که لوئیس انریکه به ما تدریس میکند " .

ترکیب خط حمله : " این کار مربی است . در حال حاضر بهترین مهاجم جهان یعنی مسی در تیم است . لوئیس سوارز هم خود را در لیگ جزیره ثابت کرده است . او نیز بازیکن بزرگی است . نیمار , پدرو , دلوفئو و بازیکنان دیگری " .

Las fotos del entrenamiento 22.7.14
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.