پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گواردیولا: اگر این فصل در بایرن موفق نشوم، اخراجم می کنند/ کپی کردن از بارسای من اشتباه است

کد خبر : 20813  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 مرداد 1393
- پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، تایید کرد که اگر نتواند در فصل پیش رو، انتظارات را برآورده کند، از این باشگاه اخراج خواهد شد.
این مربی اسپانیایی در اولین فصل حضورش در باشگاه بایرن، با این تیم قهرمان بوندس لیگا و دی اف بی پوکال شد اما در لیگ قهرمانان، در مرحله نیمه نهایی، در مجموع دو دیدار با نتیجه 5-0 مغلوب رئال شد.
او به خبرنگاران گفت:" هیچ چیز نگفتنی ای وجود ندارد. اگر نتوانم قهرمانی به دست بیاورم، سال آینده یک مربی جدید به بایرن خواهد آمد. من به اینجا آمدم تا کارم را به بهترین شکل ممکن انجام بدهم؛ همان کاری که در بارسا کردم. من به کشور متفاوتی آمدم که فوتبال را به شیوه ای کاملا متفاوت انجام می دهد.
قصد دارم خودم را با شرایط اینجا سازگار کنمو امیدوارم تیم هم با ایده های من سازگار شود اما این پروسه ای نیست که در یک سال اتفاق بیفتد. ما در فصلی فوق العاده، قهرمان بوندس لیگا و جام حذفی شدیم. آنچه مقابل رئال اتفاق افتاد، واقعا شرمسار کننده بود. ما نه تنها شکست خوردیم، بلکه یک فرصت خوب را از دست دادیم."
گواردیولا همچنین در مورد سبک بازی بارسا در زمان حضورش در نوکمپ صحبت کرد و ادعا کرد که تیم های زیادی تلاش می کنند تا آن سبک بازی را به نمایش بگذارند.
" خیلی ها قصد کپی کردن از آن تیم دارند. این یک اشتباه بزرگ کرد. اگر از آن سبک کپی کنید، ممکن است یک روز ببرید و روز بعد ببازید. باید در مورد کار مربیان و بازیکنان صبور بود تا به نتیجه رسید.
هر سیستمی خوب است و هر سیستمی اشتباه است. من مطمئن نیستم که حذف ایتالیا و اسپانیا در جام جهانی به دلیل سیستم اشتباه بود یا اینکه قهرمانی آلمان به دلیل فلسفه درست شان اتفاق افتاد.
اسپانیا زود حذف شد اما آنها با همان مربی به کارشان ادامه می دهند و با همان سبک بازی. شاید آنها با نتایج خوب برگردند. مسئله این است که به آنچه انجام می دهید، باور داشته باشید."

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.