پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

متیو: آمده‌ام تا به بارسلونا کمک کنم

کد خبر : 20843  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 مرداد 1393
مدافعفرانسوی جدید بارسلونا اعلام کرد که برای کمک به این تیم به نیوکمپ خواهد آمد. جرمیمتیو پس از توافق نهایی باشگاه بارسلونا با والنسیا در خصوص جذب این مدافعکه با 20 میلیون یورو به نیوکمپ خواهد پیوست، در راه ملحق شدن به بارسلوناست. این بازیکن 30 ساله فردا به هواداران معرفی خواهد شد.

متیو در این باره اظهار داشت: بسیار مفتخرم که به بارسلونا آمدم. به اینجا آمده‌ام تا به تیم کمک کنم. بارسا بهترین باشگاه دنیا است و آمدن به اینجا فرصت بزرگی برای من است.

متیو امروز صبح برای پیوستن به اردوی پیش از فصل بارسلونا در پرو به فرودگاه والنسیا رفت. بازیکن فرانسوی با هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد.

در بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا نوشته شده: بارسلونا و والنسیا برای انتقال جرمی متیو، بازیکن فرانسوی به توافق رسیدند. جرمی متیو قراردادی چهار ساله با باشگاه امضا خواهد کرد. مبلغ این انتقال 20 میلیون یورو بوده ومبلغی که برای فروش وی به سایر تیم‌ها مشخص شده 50 میلیون یورو تعیین شده است.

متیو مدافعی است که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف در خط دفاعی بازی کند. او یک متر و 92 سانتی‌متر قد دارد و مهارت بسیار خوبی در بازی با توپ دارد.وی در بازی هوایی نیز بسیار قدرتمند است. تاکنون وی به عنوان یک مدافع چپ شناخته می‌شد اما اخیرا بیشتر در مرکز خط دفاعی دیده می‌شود.

بارسا نیوز

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.