سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات بارسلونا: دو بازیکن دیگر باقی مانده اند

کد خبر : 20880  |  زمان ارسال : جمعه 3 مرداد 1393
بارسا قصد دارد دوبازیکن دیگر به خدمت بگیرد.مارکینیوس و کوادرادو دو گزینه اصلی هستند.در چند روز گذشته مذاکرات بارسا برای انتقال مارکینیوس شدت پیدا کرده است. اما هم چنان مذاکره با باشگاه پی اس جی دشوار است.

 از سوی دیگر کوادرادو حضور دارد که بارسلونا سخت خواهان این بازیکن است و بار ها با استفانو فیوره و باشگاه در مورد او مذاکره شده است.

انتقال این دو بازیکن شاید بیش از 80 میلیون یورو خرج داشته باشد، اما این قابل درک است که بارسا به هر دو مهره بسیار نیازمند می باشد.

در نیوکمپ جلسه ای تشکیل شده برای ارائه پیشنهاد به این دو بازیکن، بارسا آماده است تا به طور رسمی و برای چندمین بار پیشنهادش را ارائه کند، اما هم چنان کلمه ای که از سوی دو باشگاه دیگر بر زبان می آید، " نه " است؛ البته تا این لحظه.

الموندو می نویسد، پی اس جی هم چنان مایل است تا مارکینیوس را در اختیار داشته باشد، اما با انتقال داوید لوئیز و حضور تیاگو سیلوا، فرصت کمی به این بازیکن خواهد رسید تا به عنوان بازیکن اصلی درون زمین قرار بگیرد.
فرامونش نکنیم، پاریسن ژرمن سال قبل این بازیکن را با مبلغ تقریبا زیاد، یعنی 32 میلیون یورو به خدمت گرفت. رائول صانلحی از طرف باشگاه بارسلونا چندین بار در جریان مسابقات جام جهانی به برزیل رفته و با این بازیکن و مدیر برنامه هایش مذاکره کرده، اما هم چنان توافق نهایی صورت نگرفته است، بارسا می خواهد برای انتقال این مدافع 35 میلیون یورو پداخت کند که پی اس جی فعلا نپذریفته است، باید یادمان باشد که او تنها 20 سال سن دارد.

باشگاه پاریسن ژرمن از سوی یوفا و کمیته فیرپلی مالی جریمه شده است، اگر قصد دارد بازیکنی بخرد باید بازیکن به فروش برساند. به نظر می رسد پیشنهاد 35 میلیون یورو معقول و منطقی باشد.

جریان کوادرادو به اندازه مارکینیوس پیچیده نشده است، باشگاه فیورنتینا و رئیس آن اعلام کرده اند که این بازیکن اگر قصد جدایی دارد مانع او نخواهند شد. الموندو ادعا می کند در روزهای اخیر چندین و چند بار دو باشگاه بارسا و فیورنتینا برای انتقال این بازیکن مذاکره کرده اند اما طرف ایتالیایی حاضر نیست بازیکنش را کمتر از 42 میلیون یورو به فروش برساند.

مونتلا در خواست کرده هر چه زودتر وضعیت این بازیکن مشخص شود، چون او هنوز نمی داند که کوادرادو با آن ها خواهد ماند یا خیر!

بارسا نیوز
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.