پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وضعیت نقل و انتقالات بارسلونا؛ مذاکره با پاریس فایده ندارد؛ گزینه بعدی فرمالن است

کد خبر : 20907  |  زمان ارسال : جمعه 3 مرداد 1393
بارسلونا هم چنان تمرکزش را برای انتقال مدافع دوم حفظ کرده است. مارکینیوس اولویت اول است، اما باشگاه پاریسن ژرمن دیگر نمی خواد در این مورد گفت و گو کند.

حال لوئیز انریکه و بارسلونا باید تغییر استراتژی یا ایده بدهند. بیشتر از یک ماه است که بارسلونا در بازار نقل و انتقالات برای خرید مدافع تلاش می کند. بلیند به علت آمدن جرمی متئو نامش از لیست حذف شد، متس هوملس را باشگاهش نمی فروشد و قیمتش زیاد است، برای انتقال  مارکینیوس هم  باید دنیا را به پاریسی ها داد، در این صورت باید جایگزینی دیگر مطرح شود، حال آن بازیکن توماس فرمالن می باشد.

فرمالن، بازیکن تیم آرسنال که قیمتش نسبت به مارکینیوس کمتر است اما سنش بیشتر می باشد، پس در حال حاضر او نزدیک ترین فرد برای جایگزینی مدافع برزیلی می باشد و اوست که حالا تبدیل به هدف اول شده است.

الموندو می نویسد، باشگاه نیز همین رویه را دنبال کرده است. آن ها با باشگاه آرسنال تماس گرفته اند تا از وضعیت قرارداد فرمالن با خبر شوند،  به نظر می رسد او هیچ پیشنهادی به طور رسمی به غیر از پیشنهاد بارسلونا ندارد. نام این بازیکن مدت هاست در لیست باشگاه بارسلونا قرار دارد، از زمانی که او در آژاکس بازی می کرد، اما هیچ گاه برای خریدش پا پیش نگذاشتند.
لوئیز انریکه می خواهد هر طور شده یک مدافع دیگر را به خدمت بگیرد، او در دفاع وسط تنها بارترا و پیکه را دارد، در مواقع ضروری باید از ماسکرانو و متئو استفاده کند، بنابراین خرید یک مدافع، برای انریکه حیاتی می باشد.

گزارش ها در انگلستان می گویند فرمالن این فصل آرسنال را ترک می کند، آن ها ادعا می کنند که ماتیا ناستاسیچ، مدافع جوان تیم سیتی به امارات خواهد رفت، با قیمتی بین 15 تا 20 میلیون یورو.گزارش ها در انگلیس هم چنین از علاقه یونایتد به فرمالن خبر داده اند که البته خود باشگاه منچستر یونایتد این خبر را تکذیب می کند.
در هر صورت بارسلونا می تواند با مبلغی بین 15 تا 20 میلیون یورو فرمالن را بخرد، این قیمت بسیار کم تر از آن چیزی است که پی اس جی برای مدافعش می خواهد.
البته این را هم در نظر بگیرید، فرمالن الان 28 سال سن دارد و عضو باشگاه آرسنال است.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.