پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شرکت لوئیس انریکه در یک مسابقه ی خیریه

کد خبر : 21008  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 مرداد 1393
اختصاصی / علاقه مندان به ورزش دیروز غروب شاهد دویدن سرمربی بارسلونا در ساحل بودند . شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها 10 کیلومتر در ساحل دویدند .  صد در صد درآمد حاصل از این مسابقه به کودکانی تعلق میگیرد که در خطر محرومیت های اجتماعی قرار دارند پرداخت میشود .


مربی بارسلونا , رئیس افتخاری این سازمان است . حضور لوچو باعث تعجب علاقهمندان نیز شد . در طول مسابقه مدام از سوی مردم تشویق میشد . انریکه اما خودش بسیار آرام بود و با لبخند به دویدن ادامه میداد .

از آنجایی که دورانحرفه ای انریکه به عنوان بازیکن فوتبال به پایان رسیده است او همواره سعی میکند در چنین مسابقاتی که با اهداف انسان دوستانه برگزار میشوند , شرکت کند . 

انریکه در ماراتن هایی که در شهرهای نیویورک , آمستردام و فلورانس نیز برگزار شده است شرکت کرده است . نکته ی جالب آن است در یکی از ماراتن هایی که انریکه در آن شرکت کرده است طی مسیر 251 کیلومتر در طول شش روز  در سحرا نیز دیده میشود .

هر چند ماراتن دیروز او خیلی چالش بر انگیز به حساب نمی آید اما قطعا مزایایی که دارد بسیار است. به زودی تصاویری از این ماراتن در بارسا نیوز منتشر میشود .

بارسا نیوز
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.