پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیس انریکه : بارسلونا هنوز محک مناسبی نخورده است / بازی با نیس و ناپولی برای ما مهم هستند

کد خبر : 21012  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 مرداد 1393
 لوئیس انریکه مارتینس سرمربی جدید بارسا امروز در نشستی خبری به آنالیز دور اول تمرینات پیش فصل بارسلونا پرداخت و اذعان داشت که چون هنوز هیچ بازی تدارکاتی جدی ای برگزار نکرده اند نمی تواند در مورد سطح آمادگی بازیکنان نظر خاصی بدهد.با این وجود تمرینات منظم تیمش را برای شروعی خوب در لالیگا امیدوارکننده دانست.
وی گفت : "در این فصل در حال گذراندن یک پیش فصل متفاوت با سال های دیگری هستیم. تا بدینجا از بارسلونا خارج نشده ایم و بازی های تدارکاتی جدی هنوز برگزار نکرده ایم.یکی از اهداف ما در این فصل انجام تمرینات بیشتر و مرور تاکتیک های مختلف پیش از قرار گرفتن در جو مسابقات مهم است "
وی ادامه داد : "در این اردوها وضعیت بدنی بازیکنان در درجه اول اهمیت قرار دارد. انجام این تمرینات بدنسازی ضروری است اما هر زمان که فرصت داشته باشیم کار با توپ را هم انجام می دهیم "
وی در مورد بازی تدارکاتی با نیس فرانسه و ناپولی گفت : " نیس در دسته اول فرانسه بازی می کند و تا چندی دیگر لیگشان هم شروع می شود. آنها آماده تر از ما هستند و این می تواند یک مسابقه پرفشار برای ما باشد.
به چنین مسابقاتی برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز داریم. سپس با ناپولی روبرو می شویم. تیمی که اسپانیایی های زیادی در اختیار دارد. ناپولی تیم است که در چند سال اخیر بسیار قدرتمند شده است. آنها مدعی قهرمانی سری آ هستند. هدفشان درسری آ مشابه هدف ما در لالیگا است "

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.