پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز : مصائب احتمالی انریکه و بارسا در مقطع پایانی فصل

کد خبر : 21014  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 مرداد 1393
در تابستان آینده بسیاری از بازیکنان اهل آمریکای جنوبی که در اروپا شاغلند برای شرکت در کوپا آمریکای سال 2015 در قالب تیم های ملی کشورشان به کشور شیلی خواهند رفت.

- با اینکه هنوز فصل 2014-2015 برای بارسلونا شروع نشده است اما این تیم از هم اکنون خود را دچار یک معضل در انتهای فصل جاری می بیند .
در تابستان آینده بسیاری از بازیکنان اهل آمریکای جنوبی که در اروپا شاغلند برای شرکت در کوپا آمریکای سال 2015 در قالب تیم های ملی کشورشان به کشور شیلی خواهند رفت.
بارسلونا از این حیث یکی از تیم هایی است که تعداد زیادی بازیکن تاثیرگذار اهل این قاره را در ترکیب خود می بیند.
در آن مقطع، بارسلونا احتمالا درگیر کوپا دل ری و همچنین چمپیونزلیگ خواهد بود.
به این اسامی نگاه کنید : آلوس و نیمار از برزیل،براوو از شیلی،مسی و ماسچرانو از آرژانتین و همچنین سوارس از اروگوئه. این آخری فعلا از حضور در تیم کشورش محروم است اما ممکن است در فرجام خواهی محرومیت او تغییر یابد.
این مسابقات از 11 ژوئن 2015 در شیلی آغاز خواهد شد و یک مشکل دیگر بارسا این است که بازیکنان نامبرده باید دو هفته زودتر راهی تمرینات تیم ملی کشورشان شوند تا به هماهنگی لازم در کنار سایر بازیکنان دست یابند.
اگر بارسلونا در مقطع پایانی فصل، از راهیابی به فینال کوپا دل ری و چمپیونزلیگ بازمانده باشد؛ مشکلی از این بابت احساس نخواهد کرد.
اما در غیر این صورت از آنجا که فینال کوپا دل ری 30 می و فینال چمپیونزلیگ 6 ژوئن در برلین برگزار خواهد شد و بخاطر فاصله زمانی 11 و 5 روزه با افتتاحیه کوپا آمریکا، می توان تصور کرد که انریکه در آن مقطع با چه دشواری هایی روبرو خواهد بود.
شاید محرومیت سوارس اینجا به کمک بارسا بیاید چرا که در اینصورت سوارس تنها بازیکن مهمی خواهد بود که ناخواسته بارسا را در آن مقطع همراهی خواهد کرد.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.