پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وضعیت نقل و انتقالات بارسا

کد خبر : 21037  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 مرداد 1393
 کوادرادو یکی از اهداف تابستان بارسلونا است و با خرید او به علاوه یک مدافع دیگر، فصل نقل و انتقالات برای بارسلونا به پایان خواهد رسید.

بازیکن کلمبیایی تیم فیورنتینا به شدت مورد توجه لوئیز انریکه است، لوچو علاقه خاصی به بازی این بازیکن 26 سال دارد. بارسلونا برای به خدمت گرفتن کوادرادو، یک رقیب سر سخت به نام منچستر یونایتد دارد.
باشگاه انگلیسی تمام تلاشش را میکند تا از بحران فصل گذشته رهایی یابد، آن ها اولین قدم را با آوردن مربی سابق بارسلونا، لوئیز فن خال برداشتند. فن خال نیز علاقه شدیدی به بازی کوادرادو دارد، پس بارسلونا می داند معامله در این صورت پیچیده خواهد شد، اما به نظر می رسد کوادرادو نیز به تیم بارسا و شخص لوئیز انریکه علاقمند است.

انتقال کوادرادو برای این است که در سال های آینده جانشین دنی آلوز شود، این چشم اندازی است که کادر فنی بارسا برای این بازیکن متصور شده اند.
الموندو می نویسد، کوادرادو  در تیم ملی کلمبیا در گوشه ها و در مواقع ضرویی به عنوان وینگر انجام وظیفه می کند و بارسلونا از این موضوع آگاه است.
در واقع او در جام جهانی به عنوان وینگر کار کرد و در تیم باشگاهی اش فیورنتینا نیز همین نقش را بر عهده داشته است. در سیستم سه مهاجمه، او تطبیق پذیری فوق العاده ای دارد و خیلی ماهرانه می تواند خلق موقعیت کند.
در حالی که کادر فنی بارسا وضعیت او در سمت راست خط دفاعی را ارزیابی می کنند،اما آگاهند که وی، می تواند در چند پست دیگر نیز به خوبی ایفای نقش کند.

این چند پست بودن، دقیقا همان چیزی است که انریکه به آن فکر می کند، او بازیکنانی می خواهد که بتوانند در مواقع لزوم قادر باشند جای خالی دیگر هم تیمی هایشان را پر کنند. بارسلونا در طول فصول گذشته به خاطر مصدومیت و از دست دادن یارانش در پست های مختلف، بزرگ ترین ضربه ها را خورد.

در واقع، بازیکن کلمبیایی، چند پست است، تطبیق پذیری راحتی در تاکتیک اتخاذ شده دارد و لوچو این موضوع را به خوبی می داند. انریکه سال  1996 در یک مصاحبه بیان کرده بود که من دوست ندارم بارسلونا دفاعی بازی کند، وی آن زمان بازیکن بارسلونا بود و بیان می کرد بازی دفاعی ناراحتش می کند.
سپس، سر بابی رابسون از او به عنوان مهاجم وسط استفاده کرد و لوچو پاسخ اعتماد مربی را به خوبی داد، او موقعیت ها را تبدیل به گل می کرد. بنابراین متوجه می شویم که انریکه، سیتسم بازی خودش این گونه بوده و در مواقع لزوم در پست های دیگر بازی می کرده است، حال او دقیقا همین شیوه را از کوادرادو می خواهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.