پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چه بازیکنانی از بارسا میروند؟

کد خبر : 21040  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 مرداد 1393
در تابستان امسال بارسا خرید های قابل توجهی را انجام داده است.بارسا با خرید  ژرمی متئو، ایوان راکیتیچ و لوئیز سوارز، جا را برای چند ستاره اش تنگ کرده است.

دنی آلوز: ماندن یا رفتن او به تصمیم لوئیز انریکه بستگی دارد. گفته می شود سرمربی بارسا قصد دارد ابتدا آمادگی او در تمرینات را بسنجد و سپس برای خرید خوان کوادرادو، ستاره کلمبیایی فیورنتینا، دست به کار شود. نامشخص بودن آینده آلوز باعث شد تا پاری سن ژرمن، یکی از مشتریان اصلی او، سرانجام سرژ آریه، ستاره ساحل عاجی تولوز، را به طور قرضی به خدمت بگیرد. البته مقصد آلوز در صورت جدایی از بارسا، باز هم ممکن است فرانسه باشد و البته باشگاه موناکو.


ابراهیم آفلای: ستاره هلندی بعد از آن مصدومیت شدید در سال 2012، دیگر نتوانست همان بازیکن همیشگی شود. او در سه سال اخیر، تنها 35 بازی برای بارسا انجام دهد و بارسا ترجیح می دهد او را بفروشد تا بودجه لازم برای خریدهای دیگر فراهم شود. فاینورد، مارسی و والنسیا، در صف خرید او هستند.


الکس سونگاو یکی از عجیب ترین خریدهای بارسا در چند فصل اخیر بود؛ بازیکنی که بسیاری از همان ابتدا به موفقیتش در نوکمپ خوش بین نبودند و در نهایت هم این پیش بینی درست از آب درآمد. میلان و ناپولی برای خرید او ابراز علاقه کرده اند اما مبلغ 15 میلیون یورویی که بارسا برای فروش او می خواهد، مشتریانش را مردد کرده است.


مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.