پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا پدر مایکل جکسون به نوکمپ رفت؟

کد خبر : 21049  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 مرداد 1393
جوزف جکسون، پدر مایکسل جکسون صبح شنبه در موزه باشگاه بارسلونا حاضر و از نزدیک با باشگاه کاتالان آشنا شد. او که حالا تولد 86 سالگی‌اش را جشن گرفته، این روزها در بارسلونا به سرمی‌برد.
او که بانی گروه جکسون فایو و پدر مایکل جکسون است، همراه با سیمون سائور، رئیس بنیاد مایکل جکسون از تمام بخش‌های باشگاه بارسلونا بازدید کرد. او ساعت 10.30 دقیقه صبح شنبه وارد باشگاه بارسلونا شد و با جام‌هایی که آبی اناری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا گرفته‌اند و البته توپ‌های طلا و کفش‌های طلای لیونل مسی عکس‌هایی به یادگار گرفت و برای دقایقی روی زمین چمن نوکمپ قدم زد.
جکسون در صحبت با خبرنگاران گفت:« این اولین سفر من به بارسلوناست. هیجان زیادی دارم تا استادیومی به این بزرگی را ببینم. تا به اینجا از هرچه که دیده‌ام واقعا خوشم آمده. من از فوتبال خوشم می‌آید و چه چیزی بهتر از اینکه تولدم را اینجا و در کنار افراد فوتبالی جشن بگیرم. در بارسلونا همه بازیکنان در مدارس فوتبالی پرورش می‌یابند. درس‌های زیادی می‌آموزند و مبدل به بازیکنان بزرگ و خوبی می‌شوند. در باشگاه‌های دیگر این طور نیست. این مرا یاد بچه‌هایم، اعضای گروه جکسون فایو می‌اندازد. وقتی بچه‌هایم در کنار هم روی صحنه بودند، شوی فوق العاده‌ای را اجرا می‌کردند. این در مورد بازیکنان فوتبال هم صدق می‌کند. وقتی که آنها در کنار هم بازی کنند، هیچ چیزی نمی‌تواند آنها را شکست دهد.»

او همچنین از خودش یک سلفی گرفت و آن را در صفحه اینستاگرامش قرارداد و در کنارش نوشت:« تجربه نوکمپ.»

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.