پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دونگا: مرد که گریه نمی کند!

کد خبر : 21074  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 مرداد 1393
کارلوس دونگا سرمربی جدید تیم ملی برزیل قوانین سخت گیرانه ای وضع کرده استو به نیمار هشدار داد که هر کسی می تواند جای او را در تیم ملی بگیرد.

به گزارش فوتبال اسپانیا، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل عملکرد نیمار و دنی آلوز را در جام جهانی مورد انتقاد قرار داد.

دونگا در مصاحبه با خبرنگاران برزیلی گفت: "من اجازه نخواهم داد بازیکنانم در حالی که همراه تیم ملی کشورشان هستند بهفکر رنگ موهایشان باشند. آنها باید یا قبل از جام جهانی یا بعد از آن برایتغییر رنگ موهایشان اقدام می کردند. من با آنها صحبت خواهم کرد."

وی افزود: نیمار به نوعی الگوی جهان است. اما او نمی خواهد بر اساس چیزی جز خودش بازی کند. اما باید بداند که براساستیم فقط می تواند بازی کند."

دونگا در ادامه گفت: "من دوس ندارم خاطره بازی با کلمبیا (که منجر به مصدومیت شدید او شد) آخرین خاطره حضور او در تیم ملی باشد. پیام هایی که در مورد مصدومیت او بیان شد حاکی از این بود کهما یک جنگجو را از دست دادیم. اگر در جنگ هستید چرا نتوانستید در این جنگ جلوی گریه تان را بگیرید؟"

وی در ادامه موضوع گریه کردن گفت: "شات هاییاز داوید لوئیز نشان داده شد که در طول مسابقه اشک ریخته است. در دنیا فوتبال اشک ریختن اشتباه بزرگی است. شاید خیلی جنسیتی حرف بزنم اما مرد که گریه نمی کند. ما نیاز داریم احترام بیشتری یاد بگیریم."

بارسا نیوز

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.