پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جرمی متئو : می خواهم ثابت کنم بارسا با خرید من اشتباه نکرده است

کد خبر : 21099  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 مرداد 1393
پس از اینکه بارسا این مدافع فرانسوی را به خدمت گرفت ، علامت سوال های زیادی در مورد اینکه آیا او ارزش پرداخت چنین مبلغی را داشته و اینکه می تواند مشکلات خط دفاعی بارسا را برطرف کند ، مطرح شده است .
جرمی متئو، مدافع جدید بارسا ، مصمم است تا با بازی های خوبش ، نشان بدهد که ارزش 20 میلیون یورویی که این باشگاه برای خرید او پرداخته را داشته و به این ترتیب، منتقدانش را ساکت کند.

پس از اینکه بارسا این مدافع فرانسوی را به خدمت گرفت، علامت سوال های زیادی در مورد اینکه آیا اوارزش پرداخت چنین مبلغی را داشته و اینکه می تواند مشکلات خط دفاعی بارسا را برطرف کند، مطرح شده است اما متیو مطمئن است که می تواند خیلی زود به چهره ای تاثیرگذار در ترکیب اصلی بارسا تبدیل شود .

uploads/images/news/139305/1483r0tt_10570051_735049019875287_422397561_n.jpg

او به بارسا تی وی گفت: " دشوار است بعد از جدایی بازیکنی مانند کارلس پویول، به تیمی بروید اما به بارسا نشان خواهم داد که با خرید من ، انتخاب درستی انجام داده اند. من 100 درصد توانم را به نمایش خواهم گذاشت و امیدوارم همه چیز در زمین خوب پیش برود.

در 30 سالگی، آرامش و تجربهلازم برای صحبت با رسانه ها و کنار آمدن با جو چنین باشگاه بزرگی را به دست می آورید . من کاملا آماده رویایی با انتظارات و فشارها هستم .  

من مشکلی برای تلاش کردن برای پیدا کردن جایی در ترکیب اصلی بارسا ندارم. در حال حاضر، می خواهم تمام حرفم را در زمین بزنم. به بارسا آمده ام تا به همه جام هایی که تا به حال به دست پیدا نکردم، برسم ."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.