پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پای بارتومئو به خاطر خرید نیمار به دادگاه باز می‌شود

کد خبر : 21101  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 مرداد 1393
پس از وادار کردن ساندرو روسل به استعفا از ریاست باشگاه بارسلونا، شاکی پرونده انتقال نیمار به نیوکمپ حالااز رئیس جدید کاتالان‌ها هم شکایت کرده است.
جوردی کاسس، یکی از اعضای باشگاه بارسلونا که پرونده شکایت از ساندرو روسل، رئیس پیشین بارسلونا به خاطر تخلف در انتقال نیمار به آبی و اناری‌پوشان را به جریان انداخت و در نهایت باعث استعفای روسل شد، حالا قصددارد همین کار را برای خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس جدید کاتالان‌ها تکرار کند.

کاسس سیر قانونی شکایت از بارتومئو و معاون وی خاویر فائوس را آغاز و آنها را مجبور کرده است برای دفاع از خود در برابر اتهام سوء استفاده از سرمایه باشگاه برای خرید نیمار از تیم سانتوس برزیل در سال گذشته در دادگاهحاضر شوند.

شکایت وی از مدیران جدید بارسلونا در ادامه پرونده‌ای است که او در ماه‌های پایانی سال گذشته به جریان انداخت و با افشاگری در مورد تخلف‌های صورت گرفته در پروسه انتقال نیمار به بارسا، مسبب کناره‌گیری رئیس وقت کاتالان‌ها شد.

به دنبال حضور روسل در مراسم محاکمه خود که هفته گذشته صورت گرفت، کاسس حالا مدعی است که مدارکی دال بر دست داشتن بارتومئو و فائوس در پرونده انتقال نیمار به دست آورده است.

او به نشریه آس اسپانیا گفت: ما می‌خواهیم علیه کسانی که مسبب این تخلف شده‌اند اقدامات قانونی صورت بگیرد نه علیه بارسلونا ما به دنبال مجازات مجرمان هستیم نه باشگاه.

شکایت کاسس از مدیران پیشین و فعلی بارسلونا پیگیری 40 میلیون یورویی است که این باشگاه به والدین نیمار پرداخت کرده است تا آنها فرزند خود را به عقد قرارداد با بارسا ترغیب کنند .

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.