سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پدرو: از رفتن فابرگاس ناراحتم

کد خبر : 21157  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 مرداد 1393
پیشنهاد شده توسط میثم / فابرگاس که در سال 2011 از آرسنال به بارسا پیوسته بود، بعد از 96 بازی برای آبی و اناری ها و به ثمر رساندن 28 گل، در این تابستانبه لندن برگشت تا برای چلسی بازی کند
پدرو، مهاجم بارسا، تایید کرد که تصمیم سسک فابرگاس برای جدایی از این باشگاه و پیوستن به چلسی، بسیار ناراحت شده است.

بارسا نیوز

فابرگاس که در سال 2011 از آرسنال به بارسا پیوسته بود، بعد از 96 بازی برای آبی و اناری ها و به ثمر رساندن 28 گل، در این تابستان به لندن برگشت تا برای چلسی بازی کند؛ اتفاقیکه هم تیمی اش در تیم ملی اسپانیا را بسیار ناراحت کدر.

پدرو به خبرنگاران گفت:" همه می دانند که سسک بازیکن فوق العاده ای است؛ یکی از بهترین های دنیا در پست خودش. بسیار حیف شد زیرا برای من به عنوان مهاجم، او می توانست پاس هایبسیار خوبی فراهم کند. به عنوان یک دوست، ما رابطه بسیار خوبی داشتیم و منخیلی دلم برای او تنگ می شود.

از اینکه نظر که چلسی رقیب ما در چمپیونزلیگ است، آنها تیم بسیار خوبی ساخته اند و با حضور سسک، بهتر هم شده اند. شکست دادن آنها بسیار دشوار است."

پدرو همچنین در مورد محرومیت 4 ماهه لوئیس سوارس به دلیل گاز گرفتن جورجو کیه لینی، گفت:" فکر می کنم محرومیتی که فیفا برای او در نظر گرفت، زیاده است حد است. ما در بارسا از آمدن او استقبال کردیم. هواداران هم از او حمایت خواهند کرد. او به زودی بازی هایش را با تیم آغاز خواهد کرد و بهترین ها نمایش ها را ارائهخواهد داد. من مطمئنم او با بارسا نمایش های خوبی خواهد داشت."

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.