پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

در صورت استقلال کاتالونیا / تباس: بارسلونا نمی‌تواند در لالیگا بازی کند

کد خبر : 21168  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 مرداد 1393
رییس برگزاری مسابقه های لیگ فوتبال اسپانیا تاکید کرده اگر کاتالونیا استقلال پیدا کند دیگر بارسلونا نمی تواند در لالیگا حضور داشته باشد.
بارسا نیوز

ایالت کاتالونیا مدت زیادی است که به خاطر تفاوت های فرهنگی و زبانی خواستار جدایی از کشور اسپانیا و داشتن استقلال است اما این موضوع با اظهار نظر تازه خاویر تباس با دردسرهایی روبه رو شده است.

باشگاه بارسلونا که سال ها است به عنوان نماد کاتالونیا شناخته می شود بر اساس اعلام تباس در صورت استقلال کاتالونیا از اسپانیا دیگر نمی تواند در رقابت های داخلی فوتبال این کشور حضور داشته باشد.

تباس در این زمینه گفت: به هیچ وجه دوست ندارم در مورد غیر ممکن ها حرف بزنم. کاتالونیا همیشه زیر مجموعه اسپانیا بوده است. البته نمی خواهم بگویم فقط نگران بارسلونا هستم. نگرانی ما بابت ناستیچ، خیرونا، اسپانیول،لاگوسترا و سابادل هم هست. اگر قوانین ورزشی همین هایی که هستند باقی بمانند، آنها در صورت استقلال دیگر نمی توانند در لیگ ما حضور داشته باشند.

تباس افزود: باید قوانین ورزشی را تغییر دهیم. برای مثال آندورا در رقابت های ما حضور دارد و این هم به خاطر قوانین تعریف شده در زمینه ایالتیاست. حضور آنها بر اساس توافق است. بر این اساس بارسلونا هم نمی تواند در لالیگا حضور داشته باشد مگر اینکه در این زمینه توافق هایی صورت پذیرد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.