پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیز انریکه: رابسون یک مدیر کامل بود؛ میراث او ما را به درک فوتبال نزدیک تر می کند

کد خبر : 21202  |  زمان ارسال : جمعه 10 مرداد 1393
رابسون در سال 2009 درگذشت و امروز لوئیز انریکه مارتینز پس از اتمام تمرین تیمش در کمپ برتون، در مورد این مربی یزرگ صحبت کرد. انریکه در گفت و گو با گاردین گفت:
" در آن سال ما سه جام به دست آوردیم، جام برندگان، کوپا دل ری و سوپر کاپ اسپانیا. آن یک فصل دشوار بود، چون یوهان کرایوف به تازگی رفته بود، و بارسلونا تصمیم داشت از تجربیات رابسون استفاده کند.

من فکر می کنم او انتظارات را کامل برآورده کرد؛ به عنوان یک مدیر، او یک بازی حمله ای و فلسفه ای آسان را در اختیار داشت، ایده های او بسیار روشن بود.کارها به طور طبیعی راه خود را پیش می برد، رابسون قادر به مدیریت یک تیم بود، او خودش را سریع با یک تیم بزرگ هماهنگ و منطبق کرد. رابسون یک فرد بسیار با استعداد بود."

فدراسیون فوتبال انگلستان، روز فوت سر بابی رابسون را روز ملی فوتبال نام گذاری کرده است و لوئیز انریکه مربی سابق سلتاویگو می گوید: " من فکر نمی کنم این امر جای تعجب داشته باشد، او یک مرد واقعی فوتبال بود. فکر می کنم که رابسون می تواند فکرش را به ما منعکس کند، ما را به درک فوتبال نزدیک کند؛ من فوتبالم را به عنوان یک مدفاع شروع کردم ولی رابسون به من فرصت داد در کارهای تهاجمی شرکت کنم، من همیشه بیان کرده ام که گل ها و موفقیت هایم را مدیون سر بابی رابسون هستم. من همیشه یک رابطه خوب با او داشتم، آقای رابسون همیشه در مورد چیزهای خوب با من صحبت می کرد."

 
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.