پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارک آندره تراشتگن: در بارسلونا همه چیز فوق العاده است؛ ایوان راکیتیچ کمک بزرگی در یادگیری زبان اسپانیایی است

کد خبر : 21232  |  زمان ارسال : شنبه 11 مرداد 1393
دروازه بان جوان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا از شرایطش در روزهای آغازین حضورش در جمع آبی اناری ها ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه بارسلونا، مارک آندره تر اشتگن دروازه جوان و آلمانی تیم فوتبال بارسلونا با ابراز رضایت از روزهای آغازین حضورش در جمع آبی اناری ها اذعان کرد که به کمک ایوان راکیتیچ ستاره جدید بارسلونا که سابقه 4  سال حضور در آلمان و بازی در تیم فوتبال شالکه را دارا است، زبان اسپانیایی اش هر روز نسبت به قبل پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده است.

"همه چیز فوق العاده است. بسیار بهتر از آن چیزی که انتظارش را داشتم. تمرینات بارسلونا شگفت انگیز است. بسیار سریع. همه چیز به طور دقیق برنامه ریزی شده و سطح تمرینات بسیار نسبت به تیم قبلی ام مونشن گلادباخ بالاتر است. زبان اسپانیایی من هر روز بهتر از گذشته می شود، هر چند که هنوز نیز مشکلاتی دارم،اما حضور ایوان راکیتیچ واقعا کمک بزرگی در این زمینه است.

هم تیمی هایم از من استقبال فوق العاده را انجام دادند و بین ما خیلی زود چه در داخل و خارج از زمین رابطه عالی برقرار شده است. دوستان نزدیک من در این مدت ،مارک بارترا و سرجیو روبرتو بوده اند. رقابت با کلودیو براوو و جوردی ماسیپ؟ کلودیو تازه به تیم ملحق شده و هنوز با هم دیگر به آن صورت آشنا نشده ایم اما چیزی که مشخص است این است که ما رابطه بسیار خوبی داریم و در تمرینات با وجود آن دو  واقعا به من خوش می گذرد.

اردوی انگلستان؟ امکانات اینجا برای برگزاری چنین اردوهایی ایده آل است و علاوه بر آن فرصت خیلی خوبی برای من بود تا با هم تیمی هایم بیشتر آشنا شوم و صحبت کنم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.