سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بایرن برای جذب رویس دست به کار نشده است

کد خبر : 21253  |  زمان ارسال : شنبه 11 مرداد 1393
پیشنهاد شده توسط : powermessi10 / مدیر باواریایی‌ها شایعاتی را که در خصوص تلاش او و همکارانش برای جذب هافبک آلمانی بورسیا دورتموند وجود داشته است، رد کرد.
کارل هاینتس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد هنوز هیچ اقدامی از سوی این باشگاه برای جذب مارکو رویس، هافبک بازیساز بورسیا دورتموند صورت نگرفته است و باواریایی‌هاقصد ندارند تصمیمی شتابزده برای جذب این بازیکن آلمانی اتخاذ کنند.

بارسا نیوز

مدتی است که شایعاتی در خصوص تمایل رویس برای تکرار کار دو هم‌تیمی‌ پیشین خود، ماریو گوتسه و روبرت لواندوفسکی جهت ترک دورتموند و پیوستن به بایرن مونیخ منتشر شده است اما رومنیگه اعلام کرد که توافقی میاندو تیم برای انتقال رویس به آلیانتس آره‌نا صورت نگرفته است.

رومنیگه58 ساله در گفت‌وگو با نشریه بیلد آلمان به این سؤال که آیا باوارایی‌ها قصد دارند برای جذب رویس دست به کار شوند، پاسخی دو پهلو داد و اظهار داشت:ترجیح می‌دهم از یک سال پیش از آنکه تصمیمی در مورد نقل‌وانتقالات تیم گرفته شود آن را کاملاً مورد بررسی قرار دهم اما در فوتبال مدرن امروز چنینکاری دیگر امکانپذیر نیست.

مدیر باواریایی‌ها افزود: در گذشته ما می‌توانستیم در مورد برنامه‌ خود برای بازار نقل‌وانتقالات شفاف‌سازی کنیم اما امروز فلسفه متفاوتی شکل گرفته است.

رویس 25 ساله که مصدومیت شانس او را برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل گرفت، دوره ریکاوری خود را به پایان رسانده است و از چند وقت دیگر مأموریت خود را برای کمک به قهرمانیبورسیا دورتموند در بوندس‌لیگا آغاز خواهد کرد.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.