پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گواردیولا: بواتنگ در بایرن مونیخ می‌ماند

کد خبر : 21350  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 مرداد 1393
بر اساس گزارش‌هایی که در رسانه‌های اسپانیایی منتشرشده است بارسلونا برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جذب ژروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ است. این در حالی است که کاتالان‌ها به تازگی ژرمی مَتیو فرانسوی را از والنسیا به خدمت گرفته‌اند تا مرکز خط دفاعی خود را با جدایی کارلس پویول استحکام ببخشد.
پپگواردیولا، سرمربی باواریایی‌ها در آستانه دیدار شاگردانش مقابل ستارگان لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) با حضور در کنفرانس خبری در خصوص شایعه جدایی احتمالی مدافع 25 ساله تیمش گفت: نمی‌دانم که رسانه‌ها چه می‌گویند، تنها این را می‌دانم که بواتنگ برای فصل آینده بازیکن بایرن مونیخ خواهد بود و از این بابت صددرصد اطمینان دارم.

بواتنگاز زمانی که در سال 2011 از منچسترسیتی به بایرن مونیخ ملحق شد با سرخپوشان مونیخ به هشت عنوان قهرمانی دست یافته است که می‌توان به دو قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

مدافعپیشین هامبورگ فصل گذشته در اولین فصل حضور گواردیولا در مونیخ در 25 بازیبوندس‌لیگا برای بایرن به میدان رفت و در تمامی‌ بازی‌های آلمان در جام جهانی 2014 هم حضور داشت و با ژرمن‌ها قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کرد.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.