پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی ژاوی هرناندز: از انریکه واقعا متشکرم؛ لوئیز سوارز مهاجم و انسان فوق العاده ای است

کد خبر : 21358  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 مرداد 1393
به گزارش پایگاه خبری باشگاه بارسلونا پس از تمرین امروز صبح شاگردان لوئیز انریکه، ژاوی هرناندز با حضور در کنفرانس مطبوعاتی از دلایل تصمیمش برای ماندن در جمع آبی اناری ها سخن گفت.
" فصل گذشته در شرایط واقعا بدی به اتمام رسید. من پس از نیمکت نشینی در دیدار آخر لالیگا و همچنین جام جهانی احساس کردم که دیگر نمی توانم برای باسا مفید باشم و برای همین خیلی زود تصمیم گرفتم که به دوران حضورم در تیم ملی و بارسا خاتمه داده و چالش جدیدی را آغاز کنم، اما پس از صحبت با زوبی و لوئیز انریکه آن ها مرا متقاعد کردند که هنوز نیز می توانم جایگاه مهمی را در تیم داشته باشم و از این بابت از آن ها واقعا متشکرم.

مسائل مالی هیچگاه برایم در اولویت نبوده است. تصمیم من برای جدایی من از بارسا تنها یک تصمیم فوتبالی بود، من با انریکه نزدیک به چهار جلسه به گفت و گو نشستم و او توانست ذهنیت مرا تغییر دهد و به من اطمینان بدهد که هنوز نیز می توانم برای تیم بازیکن مفیدی باشم. خلاصه کنم که انریکه اصلی ترین نقش را در باقی ماندن من در بارسا ایفا کرد و باعث شد که من از هفته گذشته و همانند 20 سالگی خود، تمرینات را از صفر و به همراه بقیه بازیکن ها آغاز کنم.

بازنشستگی از تیم ملی؟ درست است. دوران من در تیم ملی به پایان رسیده است و  می خواهم از تمام کسانی که در این سال ها باعث رقم زدن آن عصر طلایی شدند، تشکر کنم.

کاپیتان اول تیم؟ جانشینی کارلس پویول یک افتخار است. اما رای گیری برای انتخاب کاپیتان امروز صبح انجام شده و باید ببینیم که نتیجه چه خواهد شد (می‌خندد)

لوئیز سوارز؟ خرید فوق العاده ای بود. بدون شک او یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال است که فصل شگفت انگیزی را به همراه لیورپول پشت سر گذاشت. من او را می شناسم و باید بگویم که علاوه بر فوتبالیست، پسر واقعا خوبی نیز هست.

فلسفه کادر فنی جدید تیم؟ تغییر ذهینیت و مسائل روانی یک نکته کلیدی در موفقیت تیم است و آن ها در این زمینه تا به حال کمک زیادی به تیم کرده اند.

دنی آلوز؟ او یکی ز بهترین دفاع راست های جهان در سالیان خبر بوده و شاید بهترین شان نیز باشد، اما باید ببینیم که خود او و باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت."

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.