پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سول کمپل: الکسیس می تواند باعث موفقیت آرسنال در لیگ قهرمانان شود

کد خبر : 21916  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 مرداد 1393
سول کمپل اعلام کرده توانایی ها و تجربه الکسیس سانچز در لیگ قهرمانان می تواند به آرسنال در پیشروی در این تورنمنت، کمک کند.


بارسا نیوز

بهنقل از گل بین الملل، توپچی ها رقابت خود در لیگ قهرمانان امسال را با بازی پلی آف امشب (سه شنبه) مقابل بشیکتاش ترکیه استارت خواهند زد. ملی پوشسابق انگلیس و مدافع وسط مستحکم دو دوره آرسنال در دهه اول 21، در این باره گفته است:

"خرید بازیکنان بزرگی چون الکسیس سانچز که در لیگ قهرمانان بازی کرده و آن را برنده هم شده است، بسیار اهمیت دارد. الکسیس سیستم تورنمنت را درک میکند. چند دوره در آرسنال در لیگ قهرمانان بازی کردیم و همیشه و همه سال، سخت کوشی و تمرکز روی بازی مورد نظر، فاکتور برتری بود. 

"برای طی تمام مسیر برای فتح چمپیونز لیگ باید خوش شانس هم بود، ولی در عین حال باید توانست بازیکنان مناسب را شناسایی و خریداری کرد که اکنون اینگونه کرده ایم. برای قهرمانی در این مسابقات هم باید در آن حضور داشته باشید که آرسنال در تلاش برای آن است. البته مسئولین تیم بی مهابا هزینه نمی کنند، ولی اگر فرد مناسب قابل دسترسی باشد، تلاش خود را می کنند."

الکسیس در همین تابستان بعد از تورنمنتی دلپذیر همراه شیلی در جام جهانی، به امارات آمد و کمپل معتقد است او در لندن خواهد درخشید:

"الکسیس بی شک خرید مناسبی برای آرسنال خواهد بود. او از باشگاه بزرگی چون بارسلونا به آرسنال پیوسته و مسلما از فشار بالای حضور در چنین رقابت هایی، آگاه است. در انگلیس هم فشار بالایی وجود خواهد داشت و این می تواند نکته مثبتی تلقی شود. او تحرک خوبی دارد و چارچوب را می شناسد. او همچنین برای ایجاد موقعیت، تلاش بسیاری می کند. الکسیس می داند در بازی های بزرگ چطور عمل کند و در یک بازیکن، به همین فاکتور نیاز دارید. بازیکنان بزرگی نیاز دارید که پشتکار زیادی داشته باشند. برای همین می توان گفت که او تعادل خوبی در این موارد برقرار کرده است."

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.