پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماسچرانو: باشگاه بارسلونا از بازیکنان نوجوان به خوبی مراقبت می کند

کد خبر : 21944  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 مرداد 1393
ماسچرانو معتقد است که باشگاه بارسلونا نه تنها تخلفی مرتکب نشده، بلکه به بازیکنان جوانی که به دنبال حضور در آکادمی این باشگاه هستند، لطف زیادی کرده است.

خاویر ماسچرانو، هافبک آرژانتینی بارسلونا، با ابراز ناخشنودی از محرومیت این باشگاه از حضور در بازار نقل و انتقالات، حضور بازیکنان جوان در بارسا را موجب پیشرفت آنها دانست.
فیفا باشگاه بارسلونا را به دلیل نقش قوانین نقل و انتقال بازیکنان زیر 18 سال، از حضور در دو پنجره نقل و انتقالات محروم کرد و فرجام خواهی آنها هم رد شد؛ اتفاقی که باعث شده باشگاه کاتالانی به دادگاه حکمیت ورزشی (CAS) فرجام خواهی کند.
ماسچرانو معتقد است که باشگاه بارسلونا نه تنها تخلفی مرتکب نشده، بلکه به بازیکنان جوانی که به دنبال حضور در آکادمی این باشگاه هستند، لطف زیادی کرده است.
او به خبرنگاران گفت:" این موضوعی نیست که من خیلی در مورد آن اطلاع داشته باشم زیرا به موضوعات حقوقی چندان اشراف ندارم. ما روی فوتبال تمرکز داریم و تلاش می کنیم به بهترین شکل کارمان را انجام بدهیم.  
نظر شخصی من این است که باشگاه عملکرد خوبی دارد و از بازیکنانی که در لا ماسیا هستند، به خوبی مراقبت می کند. این چیزی است که می توانید ببینید. می دانم که کودکان زیادی به باشگاه می آیند. باشگاه بهترین شرایط زندگی را برای آنها فراهم می کند. این تنها چیزی است که من می توانم بگویم؛ بقیه مسائل حقوقی است."
ماسچرانو که به تازگی قراردادش با بارسا تمدید کرده، اعلام کرد که حاضر است در هر پستی که لوئیس انریکه بخواهد، به میدان برود.
" من 4 سال پیش به اینجا آمدم و وظایف من تغییر نکرده است. من باید بازیکن تیم باشم و هر جایی که مربی می خواهد یا تیم نیاز دارد بازی کنم. من به باشگاه گفتم که اگر به من نیاز دارند، خوشحال می شوم که بمانم. آنها بهترین تصمیم را گرفتند من اینجا هستم."
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.