پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روزنامه نگار اسپورت در مورد محرومیت بارسلونا چه فکر میکند ؟

کد خبر : 21945  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 مرداد 1393
ترجمه اختصاصی بارسا نیوز / لوئیس ماسکارو روزنامه نگار اسپورت احساسات خود را در مورد مجازات فیفا بر باشگاه بارسلونا به اشتراک گذاشته است . لوئیس ماسکارو گفت : من نمیدانم چرا زوبی زارتا با یک هواپیمای خصوصی به مادرید رفت و سپس به دورتموند و در نهایت به فلورانس . بارسلونا قادر نخواهد بود با توجه به مجازات فیفا از سپتامبر تا 1 ژانویه ی 2016 بازیکنی خریداری کند .

بارسا نیوز

این مجازات به دلیل خرید نادرست بازیکنان زیر 18 سال توسط بارسلونادر نظر گرفته شده است و بارسلونا هیچ انتخاب دیگری جز دوازده روز باقی مانده برای خرید بازیکن ندارد . بنابراین بازیکنان اتلتیکو مادرید ( کوکه ), بورسیا دورتموند ( مارکو رویس ) و فیورنتینا ( کوادرادو ) در اولویت خرید بارسلونا هستند .

هر سه میتوانند بلافاصله توسط انریکه مورد استفاده قرار بگیرند و یا اگر انریکه نیازی به آنها نداشت یک سال در وام باشگاه های فعلی خود بمانند و این یک نوع سرمایه گذارید برای آینده است . همانطور که جرارد دلوفئو و دنیس سوارز و .... در امانت باشگاه سویا هستند .این تنها راه حل بارسلونا برای مقابله با پیامدهای ناشی از 15 ماه محرومیتاز نقل و انتقالات است . 

من میگویم این تنها گزینه است . زیرا تغییر رای دادگاه بیشتر شبیه آرزو است . ما در مورد سوارز نیز شاهد چنین چیزی بودیم . وکلای بارسلونا برای مدت زمان طولانی نمیتوانند در دادگاه ها برنده شوند . دو گزینه بیشتر وجود ندارد . خرید بازیکن در حال حاضر و یا صبر تا ژانویه ی 2016 .


بدترین بخش این که بارسلونا از سال گذشته همواره با رسوایی مواجه بوده است . پرونده ی نیمار و استعفای راسل , مشکلات مسی , محرومیت بارسلونا به دلیل رعایت نکردن قوانین خرید بازیکنان زیر 18 سال ( مشکوک ) و خروج والدس ..... که دلیلش نبود نظم است . این بار دیگر نمیشود بهانه آورد . متاسفانه دشمن در خانه است .
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.