پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وضعیت اضطراری در باشگاه بارسلونا؛ تلاش برای امضای قرارداد با رویس در 12 روز آینده

کد خبر : 21948  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 مرداد 1393
با صدور حکم فیفا مبنی بر ممنوعیت بارسلونا از حضور در بازار نقل و انتقالات زمستان و تابستان آینده، وضعیت اضطراری در باشگاه اعلام شده و مسئولین تیم قصد دارند در چند روز باقی مانده برای سال آینده نیز خرید کنند.فیفا با درخواست تجدید نظر باشگاه بارسلونا مبنی بر لغو محرومیت از فعالیت در فصل نقل و انتقالات مخالفت کرد. بنابراین بارسلونا در زمستان پیش رو و هم چنین تابستان 2015 نمی تواند بازیکنی را خریداری نماید.
پس، تنها یک استراتژی و ایده باقی می ماند. این که بارسلونا تا 31 آگوست وقت دارد برای تقویت تیمش در فصل 2015-16 تلاش کند. به گزارش الموندو، وضعیت اضطراری در باشگاه بارسلونا به وجود آمده و مسوئلین این باشگاه می خواهند در نقل و انتقالات همین فصل کار را یکسره کنند.

قدم اول، خرید داگلاس برزیلی از سائوپائو است، این بازیکن خریداری خواهد شد و به شکل قرضی به تیمی دیگر ملحق می شود، سپس در فصل آینده جانشین دنی آلوز خواهد شد.
در روزهای گذشته، اظهارات لوئیز انریکه و زوبی زارتا را به یاد بیاوریم، آن ها بیان کردند که بارسلونا تا 31 آگوست، یعنی آخرین روز نقل و انتقالات به دنبال تقویت تیم خواهند بود.
به هر حال آن ها از واکنش فیفا در قبال باشگاه با خبر بودند و شاید از روز اول مبنای خریدهایشان با توجه به اوضاع اضطراری باشگاه بنا شده بود.

پس در این دو هفته باقی مانده باید منتظر برخی تحولات باشیم. شایعات در مورد خرید مارکو رویس به سرعت انتقال پیدا کرده است، ستاره آلمانی فصل آینده قراردادش با دورتموند به پایان می رسد و طبق گزارش ها باشگاهش اصلا دوست ندارد ستاره دیگری را در اختیار بایرن مونیخ قرار دهد.
در همین حال چند روز پیش، صانلحی به همراه دو تن از مدیران بارسلونا به آلمان سفر کرده بودند، هرچند هیچ گزارشی از موضوع گفت و گوی آن ها منتشر نشد، اما منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر می دهند، این گروه برای نهایی کردن انتقال رویس به آن جا رفته بودند. اگر دو باشگاه به توافق برسند، رویس امسال را در دورتموند بازی خواهد کرد و سال آینده بدون هیچ مشکلی راهی نیوکمپ خواهد شد. به طوری که بارسلونا در حال حاضر پولش را پرداخت و او را می خرد، سپس به مدت یک سال رویس را به شکل قرضی به دورتموند واگذار می کند. واتسکه مدیر دورتموند خبر داده است که ستاره اش این فصل، باشگاه را ترک نخواهد کرد اما هیچ گونه حرفی در مورد آینده به زبان نیاورده است.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.