پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

مهمترین اخبار بازار نقل و انتقالات فوتبال جهان در 24 ساعت گذشته؛ بارسلونا به دنبال رویس و چک

کد خبر : 21953  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 مرداد 1393
در روزهایی به سر می بریم که از مهمترین و داغ ترین مسائل فوتبال اروپا، اخبار و شایعات مربوط به نقل و انتقالات تابستانی است. در ادامه نگاهی انداخته ایم به مهمترین اخباری که در 24 ساعت گذشته منابع مختلف خبری در مورد نقل و انتقالات منتشر کرده اند:
بارسلونا برای خرید پیتر چک اقدام می کند

بارسلونایی ها تمایل دارند که قبل از شروع زمان محرومیت 14 ماهه شان از خرید بازیکن، دروازه بان چلسی را به ترکیب تیم خود اضافه کنند.

منبع: دیلی اکسپرس

لیورپول برای خرید قرضی فالکائو پیشنهادی 15 میلیون یورویی می دهد

لیورپولی ها می خواهند برای خرید خرید قرضی رادامل فالکائو برای فصل جاری پیشنهادی 15 میلیون یورویی به موناکو بدهند، البته طبق پیشنهاد آنها این مهاجم کلمبیایی می تواند در پایان فصل با قراردادی 50 میلیون یورویی به طور دائم به لیورپول منتقل شود.

منبع: آر ام سی

اتوئو پیشنهاد آژاکس را رد کرد

ساموئل اتوئو نمی خواهد به آژاکس آمستردام برود. این مهاجم کامرونی به پیشنهاد این باشگاه هلندی پاسخی نداد تا مهلت این باشگاه به اتمام رسید تا مشخص شود اتوئو تمایلی به ادامه دوران ورزشی اش در آژاکس ندارد.

منبع: فوتبال اینترنشنال

بارسا علاقه مند به خرید رویس

بارسا نیوز

با توجه به اینکه محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن از سوی فیفا قطعی شده است، این باشگاه می خواهد قبل از شروع این محرومیت ترکیب تیم خود را هرچه قدرتمند تر کند و یکی از بازیکنان مورد علاقه سران بارسلونا، مارکو رویس است. آندونی زوبی زارتا تصمیم دارد که بزودی با مسئولان بوروسیا دورتموند مذاکره کند تا شرایط پیوستن این بازیکن آلمانی به بارسلونا، مهیا شود.

منبع: اسپورت

یوونتوس دیپی را به خدمت می گیرد

در شرایطی که بعد از نمایش خوب ممفیس دیپی در جام جهانی و با تیم ملی هلند، چند باشگاه انگلیسی از جمله منچستریونایتد و تاتنهام خواهان جذب این بازیکن باشگاه پی اس وی بودند، اکنون به نظر می رسد که یوونتوس گوی سبقت را از باشگاه های لیگ برتری ربوده است و دیپی به زودی با قراردادی 12 میلیون پوندی به یوونتوس منتقل می شود.

منبع: دیلی اکسپرس

منچستریونایتد به جای ویدال، به دنبال خرید گوارین

منچستریونایتدی ها که دیگر صبرشان برای خرید آرتورو ویدال به سر آمده و هنوز نتوانسته نظر این بازیکن و باشگاهش را جلب کنند، اکنون به نظر می رسد در برنامه های خود تغییر ایجاد کرده اند و می خواهند به جای ویدال، فردی گوارین از اینترمیلان را به خدمت بگیرند. گوارین در جام جهانی برای تیم ملی کلمبیا خوب بازی کرد و باشگاه اینترمیلان هم حاضر است این بازیکن را به مبلغ 18 میلیون پوند بفروشد.

منبع: دیلی استار

لیورپول و پیشنهاد 17.5 میلیونی به بالوتلی

لیورپول برای خرید ماریو بالوتلی اقدام کرده است و پیشنهادی 17.5 میلیون پوندی به باشگاه آ.ث میلان داده است. البته پیش از این براندن راجرز هر گونه تلاش برای خرید بالوتلی از سوی باشگاهش را رد کرده بود. با این حال، به نظر می رسد بعد از رفتن لوئیز سوارز، سرمربی لیورپول به شدت در تلاش برای پیدا کردن جانشینی برای سوارز در خط حمله لیورپول بوده است اما تاکنون در این زمینه توفیقی حاصل نکرده است.

منبع: دیلی اکسپرس

رم ناستازیچ را به عنوان جانشین بن عطیه می خواهد

رم امیدوار است که بتواند منچسترسیتی را راضی کند که ناستازیچ را به علاوه مبلغی به رم بدهد و در عوض این باشگاه ایتالیایی هم اجازه دهد که مهدی بن عطیه به منچسترسیتی منتقل شود. در حال حاضر چندین باشگاه دیگر از جمله دو باشگاه لیگ برتری، منچستریونایتد و چلسی و همچنین باشگاه بایرن مونیخ خواهان به خدمت گرفتن مدافع رم هستند.

منبع: لا اکوئیپ

یووه جووتیچ را می خواهد

گزارش ها حکایت از آن دارد که یوونتوسی ها می خواهند آخرین خریدهای تابستانی خود را هم انجام دهند و استیون جووتیچ در صدر لیست خرید این باشگاه ایتالیایی قرار دارد. البته معلوم نیست که یوونتوسی ها تمایل دارند که این مهاجم را به صورت قرضی یا دائم به خدمت بگیرند.

منبع: توتواسپورت

پیشنهاد تاتنهام به هرناندز و فلینی

تاتنهام می خواهد با پیشنهادی مجموعا به ارزش 24 میلیون پوند، خاویر هرناندز و مارون فلینی را از منچستریونایتد جذب کند. این دو بازیکن در ترکیب این فصل لویئز فن خال در منچستریونایتد جایی ندارند و احتمالا بزودی این باشگاه را ترک خواهند کرد.

منبع:کاوت آفسازد

پی اس جی و موناکو به دنبال چک

دو باشگاه فرانسوی موناکو و پاری سن ژرمن تمایل دارند که پیترچک را به خدمت بگیرند. چک این فصل به نظر می رسد که در ژوزه مورینیو نیمکت نشین خواهد بود و جای خود را درون دروازه چلسی به تیبو کورتوآ داده است. به همین دلیل جدایی این دروازه بان کهنه کار از چلسی چندان دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: دیلی میل
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.