پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خط حمله بارسلونا آرزوی هر سرمربی

کد خبر : 21964  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 مرداد 1393
بارسلونا فصل جدید لالیگا را با هدایت انریکه در حالی آغاز خواهد کرد که در خط حمله ستاره ای به نام سوارز به این تیم اضافه شده است.خط حمله بارسلونا در طول تاریخ با داشتن ستاره های بزرگی چون رونالدو، روماریو، اتوئو، رونالدینهو، تیری آنری و لیونل مسی همیشه جزو خطرناک ترین خطوط حمله اروپا بوده است. آنها سال پیش مسی، سانچز، پدرو و نیمار را در خط حمله خود داشتند که نبود یک گلزن قهار در کنارشان به شدت احساس می شد.

خرید پر سر و صدای لوئیز سوارز، بارسلونا را در خط حمله صاحب مهاجمی با شم گلزنی بالا کرد. سوارز اوروگوئه ای که فصل قبل کارنامه درخشانی در لیورپول داشت، امسال باید در نیوکمپ وارث بزرگانی باشد که در بالا به آنها اشاره شد. با خصوصیاتی که سوارز دارد می توان خط حمله بارسا را در فصل جاری از حیث آمار گلزنی، در شرایط بسیار مطلوبی پیش بینی کرد.

خط حمله آبی و اناری ها با حضور مسی، نیمار و سوارز پر ستاره تر از فصل پیش خواهد بود و کارایی آن هم به مراتب بالاتر خواهد بود. با توجه به آمار گلزنی بالایی که لیونل مسی در فصل های گذشته از خود بر جای گذاشته است، این انتظار می رود وی در کنار سوارز خط حمله ای آتشین برای بارسلونا بسازد.

فاکتورهای مهمی که یک تیم باید در خط حمله آنها را دارا باشد تا بتواند آمار گلزنی خوبی داشته باشد عبارتند از: تکنیک، سرعت و شم بالای گلزنی که سه مهاجم بارسا تلفیقی از این سه ویژگی را در تیم ایجاد می کنند. تکنیک بالای نیمار در کنار سرعت و تکنیک مسی، شم بالای گلزنی سوارز را کم داشت که امسال با حضور وی خط حمله کاتالان ها را به یک خط حمله کامل مبدل ساخته است.

فروش هوشمندانه سانچز به آرسنال و حفظ پدرو در نیوکمپ از دیگر سیاست های مناسب بارسلونا در راستای تقویت خط حمله این تیم بود. آنها می توانند در کنار سوارز، پدرو را نیز داشته باشند که قابلیت های خوبی در خط حمله دارد. با توجه به دوران محرومیت تقریباٌ طولانی سوارز، بارسلونا در اوایل فصل از داشتن وی محروم خواهد بود و این می تواند اهمیت داشتن پدرو را بیش از پیش نشان دهد.

با تفاسیر بالا می توان امسال را فصلی همراه با بازی های زیبا و پر گل برای بارسلونا تصور کرد. البته نباید این نکته را فراموش کنیم که هنوز عیار سرمربی جدید آبی و اناری ها مشخص نشده است ولی به هر حال داشتن مسی، نیمار و سوارز در یک تیم آرزوی هر سرمربی می تواند باشد و انریکه در اولین فصل حضور خود در بارسا این شانس را دارد که با بهترین خط حمله ممکن به مصاف حریفان برود.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.