پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تمرینات امروز بارسلونا: غیبت ادامه دار پدرو به خاطر ورم معده

کد خبر : 21973  |  زمان ارسال : جمعه 31 مرداد 1393
در فاصله کمتر از سه روز مانده به آغاز رقابت های لالیگا شاگردان لوئیز انریکه تمرینات خود را برای آمادگی برای دیدار برابر الچه ادامه دادند.

بهگزارش Mundo Deportivo  تمرینات تیم فوتبال بارسلونا در حالی صبح امروز باحضور 20 بازیکن تیم اصلی و چهار بازیکن لاماسیا که به علت عملکرد درخشان شان در پیش فصل، همچنان در معیت تیم اصلی باقی مانده اند، ادامه یافت.

بارسا نیوز

بر اساس گزارش این وب سایت خبری، ساندرو، سرجی سمپر، گریمالدو و مونیر الحدادیچهار بازیکنی هستند که در تیم اصلی باقی مانده اند و با توجه به مصدومیت پدرو، خروج دلوفئو و محرومیت سوارز،  لوئیز انریکه قصد دارد تا در هفته هایاول لالیگا از مونیر الحدادی  با توجه به عملکرد درخشانش در رقابت های پیشفصل،  در ترکیب تیم اصلی استفاده کند.

همچنین پدرو نیز که از روز گذشته با مشکلات ورم معده و گوارشی رو به رو شده، امروز نیز نتوانست به همراه تیم به تمرین بپردازد و  به نظر می رسد کهدر بازی یک شنبه شب آینده در هفته اول رقابت های لایگا برابر الچه غایب باشد تا به همراه مارک آندره تراشتگن و توماس فرمالن، دو مصدوم دیگر بارسلونا که به تمرینات انفرادی خود جهت بهبودی هر چه سریع تر ادامه می دهند. سه مصدوم تیم لوئیز انریکه برای دیدار ابتدایی بارسلونا در رقابت هایلالیگا لقب بگیرند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.