پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیمئونه: بارسا و رئال بهتر از اتلتیکو هستند

کد خبر : 21974  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 مرداد 1393
سیمئونه معتقد است با توجه به خریدهایی که بارسا و رئال در این تابستان داشتند، بسیار قوی تر شده اند و کار اتلتیکو برای دفاع از عنوان قهرمانی بسیار دشوار شده است.
دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که تیمش ماموریتی غیرممکن برای دفاعی از عنوان قهرمانی شان در لالیگا در پیش دارند و تاکید کرد که بارسا و رئال از فصل پیش بسیار قوی تر شده اند.

بارسا نیوز

شاگردان سیمئونه فصل قبل توانستند با پشت سر گذاشتن بارسا و رئال، قهرمان لالیگا شوند و در چمپیونزلیگ نیز تا فینال پیش رفتند.

اما سیمئونه معتقد است با توجه به خریدهایی که بارسا و رئال در این تابستان داشتند، بسیار قوی تر شدهاند و کار اتلتیکو برای دفاع از عنوان قهرمانی بسیار دشوار شده است.

او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" اتلتیکو مانند بارسا و رئال نیست. آنها ساختاری دارند که به آنها اجازه می دهد برای خرید یک بازیکن، 80 میلیون یورو بپردازند؛ در حالی که مادر مجموع 100 میلیون یورو هزینه کردیم.

مسی، سوارس و نیمار سه تا از 5 بازی برتر دنیا هستند. بارسا سوارس و راکیتیچ را به خدمت گرفت و الکسیس سانچس و سسک فابرگاس را فروخت. آنها بهتر شده اند. رئال مادرید هم تونی کروس و خامس رودریگس را خرید؛ در حالی که گرت بیل از فصل قبل هم بهتر شده است. آنها بهتر از فصل قبل هستند.

این برای ما دشوار است که با آنها رقابت کنیم. درک این موضوع دشوار نیست که تکرار موفقیت سال گذشته راحت نیست. باید به یاد داشت که 18 سال طول کشید تا توانستیم قهرمان لالیگاشویم. آنچه فصل گذشته اتفاق افتاد، یک اتفاق ویژه بود.

اتلیتکو قهرمان است اما بازیکنان همان بازیکنان فصل قبل نستند. ما نسبت به رئال و بارسا در سطح متفاوتی هستیم."

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.