پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلوس: احساس می‌کنم ارزشی برای باشگاه یا هوادارانش ندارم

کد خبر : 21999  |  زمان ارسال : جمعه 31 مرداد 1393
مدافع برزیلی بارسلونا از عدم حمایت باشگاه و هواداران از او ابراز ناراحتی کرد.به نظر می‌رسد دنی آلوس که یکی از بازیکنانی بود که آینده‌اش در باشگاه نامعلوم بود، توانسته توجه سرمربی جدید آبی‌اناری‌ها رابه خود جلب کند.
بارسا نیوز

 در حالی که فصل نقل و انتقالات رو به پایان است اما هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه برای جذب مدافع برزیلی نرسیده است و حضور متیو و فرمالن نیز فشار را بر روی وی بیشتر کرده است. آلوس پس از تمرین روز پنج‌شنبه در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اظهار داشت: همیشه صحبت‌های زیادی دربارهمن در باشگاه می‌شود و من از همه آنها می‌گذرم. من کسی هستم که از انتقادها انگیزه می‌گیرم و این‌ها همیشه باعث پیشرفتم می‌شود. تشویق شما راتنبل می‌کند، اینکه همیشه مورد قضاوت قرار بگیرید، شما را روی پای خودتان نگه می‌دارد.

وی ادامه داد: کاری که هرگز نباید انجام دهید این است که بگذارید تحت تأثیر قرار بگیرید. باید از آن به شیوه مثبت استفاده کنید و این همان کاری است که من باید انجام دهم. 300 بازی و 12 قهرمانی داشته‌ام. سخت تلاش کرده‌‌ام و بنابراین مردم برایم احترام قائلند. کار کردن با کسی مثل لوئیس انریکه رضایتبخش است. او توقع زیادی از ما دارد که به من انگیزه می‌دهد. باید عالی کار کنیم و از خودمان توقع داشته باشیم. رقابت‌های سختی در پیش داریم.

مدافع برزیلی بارسلونا خاطرنشان کرد: در مورد قراردادم باید اول با انریکه صحبت می‌کردم ود مطمئن می‌شدم که او روی من حساب می‌کندزیرا یک فصل کامل باید در کنار هم کار کنیم. انریکه به من گفت روی من حسابمی‌کند و این تمام چیزی بود که لازم بود بشنوم. هدفم این است که کاری را که تاکنون انجام می‌دادم، ادامه دهم. دو فصل سخت داشتیم اما نمی‌توان همه تقصیرها را به گردن یک نفر انداخت. من مسئولیت خودم را قبول می‌کنم و این باعث می‌شود دوباره همان بازیکنی شوم که همه می‌شناسند.

وی اضافه کرد: این هفتمین فصل حضور من در بارسلونا است اما من هم یک روز مانند ویکتور، پویول یا ژاوی باید تیم را ترک کنم. زمان من هم فرا می‌رسد اما وقتی آن روز برسد امیدوارم بتوانم مثل یک حرفه‌ای باشگاه را ترک کنم؛ کسی که در این باشگاه تاریخ‌سازی کرده است.

دنی آلوس گفت: احساس می‌کنم باشگاه و هواداران برایم ارزشقائل نیستند اما خودم مسئول همه این چیزها هستم زیرا وقتی معیارهای بسیار بالایی برای خودتان در نظر بگیرید، مردم به آنها عادت می‌کنند و وقتی کمی افت کنید، مردم انتظارات بیشتری از شما دارند. این طبیعی است.

بنابر گزارش فارس، ویتأکید کرد: من فقط فکر می‌کنم مردم باید طور دیگری به این قضیه نگاه کنند.زمانی که مجبور بودم از خودم مقابل همه‌چیز در مطبوعات دفاع کنم، احساس نکردم از من حمایت می‌شود. ناشرها مجبورند روزنامه‌هایشان را بفروشند و همیشه گمانه‌زنی‌هایی در مطبوعات وجود دارد اما من در روزنامه‌ها می‌خواندمکه باشگاه به دنبال جانشینی برای من است. همیشه گفته‌ام که برنامه‌ام این است که در این باشگاه بمانم زیرا هنوز قرارداد دارم.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.