پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اتلتیکو مادرید 1 - 0 رئال مادرید؛ پنجمین قهرمانی سیمئونه برای اتلتیکو

کد خبر : 22019  |  زمان ارسال : شنبه 1 شهریور 1393
 دیدار برگشت رقابت سوپرکاپ اسپانیا که از ساعت 01:00 باداد به وقت تهران آغاز شد، در نهایت با نتیجه 1-0 به سود شاگردان دیگو سیمئونه به پایان رسید تا هواداران اتلتیکو مادرید اولین قهرمانی خود در رقابت های فصل جدید را حشن بگیرند.دیدار برگشت رقابت سوپرکاپ اسپانیا از ساعت 01:00 بامداد به وقت تهران در حالی در استادیوم ویسنته کالدرون شهر مادرید آغاز شد که شاگردان سیمئونه با توجه به تساووی 1-1 در دیدار رفت از شانس بیشتری برای رسیدن به قهرمانی برخوردار بودند

بازی در حالی با سوت آقای فرناندز بوربالان آغاز شد که اتلتیکو مادریدی ها خیلی زود و بر روی اشتباه و غافلگیری مدافعان  رئال مادرید در دقیقه دوم مسابقه به گل رسیدند. پس از آن بازی تا  حوالی دقیقه 30 مسابقه به تعادل کشیده شد و تنها  نکته قابل توجه می توان  به در گیری ها و مصدومیت های پیاپی بازیکنان و البته اخراج دیگو سیمئونه در دقیقه 25 مسابقه به علت اعتراض شدید به داور چهارم اشاره کرد.

اما در دقایق پایانی نیمه اول شاگردان آنچلوتی بازی را در دست گرفتند و توانستند با حرکت های گرث بیل و هامس رودریگز موقعیت های جدی را بر روی دروازه اتلتیکو ایجاد کنند، اما با بدشانسی مادریدی ها توپ های آن ها یکی پس از دیگری از کنار دروازه میگل آنخل مویا به بیرون رفت تا نیمه اول مسابقه با برتری 1-0 شاگردان سیمئونه به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم مسابقه کارلو آنچلوتی کریستیانو رونالدو را به جای تونی کروس وارد زمین مسابقه کرد تا  تیمش با تغییر سیستم رئال ها از 3 - 3 -4 به 1 - 3 - 2 -  -4  و بر روی فرار ها رونالدو و بیل از جناحین به گل برسد اما همانند نیمه اول مسابقه رئالی ها در شروع نیمه دوم نیز غافل گیر شدند اما این بار با خوش شانسی ضربه رائول گارسیا با برخورد به تیرک افقی دروازه به زمین مسابقه برگشت.

با گذشت دقایقی از شروع نیمه دوم روند مسابقه شکل و شمایلی همانند دیدار رفت دو تیم گرفت. بازی در دستان رئالی ها بود اما شاگردان سیمئونه نیز بعضا و با استفاده از ضد حملات سریع خود خطرهایی را بر روی دروازه کاسیاس ایجاد کردند. 

روند مسابقه تا پایان بازی علی رغم ورود ایسکو و مارسلو برای رئال و خروج گریزمان و مانژوکیچ برای اتلتیکو تغییر چندانی نکرد تا سرانجام شاگردان سیئونه بتوانند با محافظت از تک گل زود هنگام خود پس از نزدیک به 30 سال بار دیگر به قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا دست یابند.

لحظات حساس بازی: 

دقیقه 2: بر روی اشتباه خط دفاعی رئال مادرید توپ در پشت محوطه جریمه به ماریو مانژوکیچ رسید تا این مهاجم تازه وارد با ضربه دقیق خود به گوشه دروازه گل اول تیمش را در این مسابقه به ثمر برساند.

دقیقه 24: پاس در عمق کارواخال را جیمز رودریگز در موقعیتی ایده آل روانه دروازه کرد اما توپ با برخورد به مویا به زمین مسابقه بازگشت.
دقیقه 25: دیگو سیمئونه به علت اعتراض شدید به داور چهارم مسابقه از کنار زمین اخراج شد.

دقیقه 35: ضربه نوک پا و زمینی گرث بیل با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه اتلتیکو به بیرون رفت.

دقیقه 44:رائول گارسیا، کرنر ارسالی کوکه  را در آستانه دروازه رئالی ها  با ضربه سر خود به آسمان فرستاد.

دقیقه 45: شونت از راه دور زیبای هامس رودریگز با اختلاف کمی از کنار دروازه مویا به بیرون رفت.

دقیقه 48: ضربه رائول گارسیا با برخورد به تیرک افقی دروازه کاسیاس به روی خط دروازه فرود آمد تا داستان نیمه اول مسابقه بار دیگر برای شاگردان انچلوتی تکرار نشود.

دقیقه 59: شوت از راه دور رائول گارسیا با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 66: ضربه ایستگاهی کریستیانو رونالدو با برخورد به مدافعین اتلتیکو مارید راهی به دروازه این تیم نبرد.

دقیقه 90: لوکا مودریچ به علت خطای خشن خود بر روی کریستین رودریگر کارت رد دوم خود را نیز دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

ترکیب و آمار دو تیم:

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.