پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: بازی در کنار بهترین‌های جهان ساده است

کد خبر : 22100  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 شهریور 1393
بازیکن تیم ملی کرواسی که در اولین بازی بارسا در رقابتهای لالیگای امسال وظایف تیمی خود را به خوبی انجام داد ترجیح می‌دهد از هم تیمی اش منیر الحدادی که دیشب در یک بازی درخشان اولین بازی رسمیش برای بارسلونا را با گل آغاز کرد،تمجید کند .
او در مصاحبه ی بعد از بازی این مسئله که بازی خوبی اراده داد را نمیپذیرد و میگوید در کنار بهترین های جهان خوب بازی کردن کار ساده ای است.

بازیکن پیشین تیم سویا که چندی پیش در تابستان امسال از این تیم با قرادادی راهی بارسلونا شد و طی چند هفته ی اخیر از او بطور گسترده ای بعنوان جانشین ژاوی در این تیم یاد میشود،در بازی دیشب با پاس خود برای منیر الحدادی این بازیکن را صاحب موقعیت کرد واین بازیکن که از خروجی های مدرسه ی لاماسیا به شمار میرود با یک فرار و در نهایت ضربه ی پای چپ زیبا اولین گل رسمیش برای بارسلونا را به ثمر رساند.

این هافبک درباره ی نقشش در ترکیب آبی اناری ها و همچنین درباره ی بازی دیشب که به پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل الچه انجامید می‌گوید: وظیفه ی من این است سخت کار کنم تا تیم بازی ها را ببرد و جام ها را به خود اختصاص دهد. اما بازی در کنار بهترین های جهان همه چیز را ساده تر میکند.

این بازیکن 26 ساله همچنین درباره ی این بازی گفت:البته بازی ساده ای نبود . بازی اول همیشه مشکل است بخصوص اگر تمام نیمه ی دوم را ده نفره بازی کنید (اشاره به اخراج ماسکرانو در نیمه ی اول) . البته ما به خودمان و فوتبالمان ایمان داریم و همین در نهایت ما را به پیروزی خواهد رساند.

او درباره ی منیر الحدادی میگوید:او یک بازیکن واقعا با استعداد است و باید با همین انگیزه به کارش ادامه دهد تا سرمربی در بازیهای پیش رو بیشتر بتواند روی او حساب کند .
rakitic
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.