پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چند تفاوت لوئیس انریکه و جراردو مارتینو

کد خبر : 22146  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 شهریور 1393
ترجمه اختصاصی / لوئیس انریکه و جراردو مارتینو دو شخصیت کاملا متفاوت دارند . در ادامه به بررسی برخی از این تفاوت ها می پردازیم . اگر شما هم نکته ی خاصی به ذهنتان میرسد در نظرات مطرح کنید .

بارسا نیوز


1 - جذابیت

لوئیس انریکه در گذشته بازیکن بارسلونا بود و در طول زندگی حرفه ای خود همواره به طرفداران احترام میگذاشت . قدرت و تعهد او در زمین نیز همواره مثال زدنی بوده است . در طول بازی با آلچه از میان جمعیت شعار هایی در حمایت از لوئیسانریکه نیز به گوش میرسید . در حالی که جراردو مارتینو برای هواداران ناشناخته باقی مانده بود اما انریکه توانسته است جای خود را در دل هوادارانپیدا کند .

2 - رابطه با رسانه ها

لوئیسانریکه در کنفرانس های مطبوعاتی همواره خوش بینانه با هواداران سخن میگوید. او پیام خود را روشن و پر انرژی منتقل میکند . اعتماد به نفس بالایی دارد که بدون شک در رسیدن به اهدافش کمک به سزایی میکند . در مقابل تاتا مارتینو در کنفرانس های مطبوعاتی همیشه کمی منگ به نظر میرسید .


3 - تمرینات

فلسفهی لوئیس انریکه این است : تمرین و بازی . انریکه همواره بازیکنان را از همه لحاظ آماده نگه میدارد . اما در دوران مارتینو چنین تعهدی را شاهد نبودیم .


4 - لیونل مسی

لیونلمسی شماره یک فوتبال جهان بازگشته است . مسی  توانست بر مشکلات جسمی و روحی خود غلبه کند و دوباره همان مسی سابق شود که همه می شناختیم . مسی توانسته است اعتماد به نفس از دست رفته ی خود را باز یابد . البته این به معنای آن نیست که عدم موفقیت مسی تقصیر مارتینو بوده است . چنانچه دنی آلوزدر کنفرانس مطبوعاتی خود گفته بود که مسئولیت اصلی شکست ها بر عهده ی بازیکنان است اما نقش مربی را نیز نمیتوان نادیده گرفت .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.