پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی ماریا: مسئولان رئال دروغگو بودند

کد خبر : 22163  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 شهریور 1393
پیشنهاد شده توسط : جواد / هافبک جدید منچستریونایتد با انتقاد از مسئولان تیم سابق خود آنها را دروغگو خواند و ابراز امیدواری کرد بتواند با منچستر افتخارات زیادی کسب کند.


بارسا نیوز

آنخل دی ماریا، ها‌فبک آرژانتینی سابق رئال مادرید با قراردادی به ارزش ۶۰ میلیون پوند راهی منچستریونایتد شد و شب گذشته (سه شنبه) قراردادش را باتیم جدید خود امضا کرد تا به گرانترین خرید یک باشگاه انگلیسی تبدیل شود.

دی ماریا پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد به انتقاد از مسئولان رئال مادرید پرداخت و آنها را دروغگو توصیف کرد.

دیماریا پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد، گفت: دورانم در رئال مادرید به پایان رسیده بود. نمی‌توانستم دیگر در رئال بمانم. خوشحالم که توانستم افتخارهای زیادی را با رئال کسب کنم اما باید با هواداران پرشور رئال خداحافظی می‌کردم. در طول چهار سال گذشته افتخار این را داشتم که پیراهن رئال را بر تن کنم. هیچ احساسی جز غرور و افتخار برایم نبود چرا که همیشه نهایت تلاشم را با رئال مادرید می‌کردم و خو‌شبختا‌نه توانستم به افتخارهایمهمی با رئال کسب کنم، ولی می‌خواهم یک چیز را برای هواداران رئال مادرید روشن کنم و آن هم این که جدایی از رئال مادرید تصمیم من نبود. همیشه می‌خواستم در ترکیب رئال مادرید بجنگم تا جایگاهم را حفظ کنم. درست مانند بقیه بازیکنان رئال مادرید. همه چیز قبل از جام جهانی خیلی خوب بود. با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم و به جام جهانی رفتم، ولی این امید را داشتم که حداقل کمی سیگنال از مدیر باشگاه رئال مادرید دریافت کنم اما آنها هیچ علاقه‌ای به حفظ من نداشتند. خیلی چیزها گفته شد و خیلی دروغ‌ها درباره من گفتند که همه آنها را تحمل کردم. آنها می‌خواستند من را مجبور کنند که به هواداران بگویم می‌خواهم از رئال بروم.

او ادامه داد: مسئولان رئال مادرید دروغگو هستند. آنها می‌خواهند خودشان را در رسانه‌ها این طور نشان دهند که علاقمند به جذب من بودند و من را یک خائن بههواداران رئال نشان دهند اما این داستان من در رئال نبود. همیشه دوست داشتم که برخورد عادلانه‌ای در فوتبال شاهد باشم. هیچ وقت به دنبال مبلغ قرارداد و حقوق نبودم و دوست داشتم تنها باشگاه برای من ارزش قائل شود؛ چیزی که در رئال مادرید از آن محروم بودم و امیدوارم در منچستریونایتد آن را پیدا کنم. منچستر یکی از بزرگ‌ترین باشگاه جهان است و می‌خواهم با آنها افتخار زیادی کسب کنم.

دی ماریا ادامه داد: به اندازه کافی خوش شانس بودم که در رئال مادرید با بازیکنان بزرگی هم تیمی بودم و به نظرم خیلی از من بهتر بودند و همین باعث شد فاتح لیگ قهرمانان اروپا شویم. می‌خواهم از همه اشتباه‌هایی که در تیم رئال داشتم از هواداران این تیم عذرخواهی کنم. من هم یک بازیکن حرفه‌ای هستم، ولی با این وجود ممکن است در داخل و خارج اززمین اشتباهی کرده باشم. از همین جا از هواداران رئال عذر می‌خواهم و امیدوارم من را ببخشند. خیلی برای پیراهن رئال عرق ریختم. خیلی وقت‌ها بود همه چیز خوب پیش می رفت و خیلی وقت‌ها نیز هیچ چیز باب میل نبود ولی آنها را تحمل کردم. از اسپانیا به خاطر همه چیز که به من داد تشکر می‌کنم. آنجا کشوری بود که دخترم به دنیا آمد به خاطر همین اسپانیا همیشه در قلب من باقیمی‌ماند. می‌خواهم تشکر ویژه‌ای از بیمارستان مونته پرینسیپه کنم که همیشهدر قلب من هستند و خاطرات خیلی خوبی به خاطر دخترم و همسرم از آنجا دارم. علاوه بر این از هواداران رئال مادرید که خیلی خوب از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. چه وقتی خوب بودم و چه وقتی هم بد بودم. از همه مربیان رئال مادریدو مسئولانی که در این باشگاه با آنها سر و کار داشتم تشکر می‌کنم.

ها‌فبکآرژانتینی در پایان با وجود همه گلایه‌هایش برای تیم سابق خود آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم رئال مادرید فصل خیلی خوبی داشته باشد و مثل همیشه که برای قهرمانی می‌جنگد باز هم به این مهم برسد. باز هم از هوادارانرئال مادرید تشکر می‌کنم. آنها هر وقت من را تشویق می‌کردند موهای بدنم سیخ می‌شد. "زنده باد رئال مادرید"

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.