پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماسچرانو: تا آخرین روز قراردادم در بارسا می‌مانم

کد خبر : 22185  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 شهریور 1393
هافبک دفاعی آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پس از امضای قرارداد جدیدش با آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا تأکید کرد، خود را نسبت به این تیم متعهد می‌داند.
Javier Mascherano
خاویر ماسچرانو، مدافع و هافبک دفاعی تیم فوتبال بارسلونا پس از امضای قراردادی جدید با این تیم که او را تا سال 2018 در نیوکمپ نگه خواهد داشت، بر تعهد خود نسبت به آبی‌واناری‌پوشان تأکید کرد.

ماسچرانو که پیش از جام جهانی 2014 با بارسایی‌ها برای تمدید قرارداد خود به توافق رسیده بود شب گذشته (سه‌شنبه) به طور رسمی قرارداد جدیدی با کاتالان‌ها بست و تا پایان فصل 18-2017 در میان آبی‌واناری‌ها ماندگار شد.

وی پس از امضای قرارداد با بارسلونا در گفت‌وگو با خبرنگاران بر تمایل خود برای ماندن در میان شاگردان لوئیس انریکه تأکید کرد و گفت: من تا آخرین روز قراردادی که با بارسلونا دارم به این تیم متعهد خواهم ماند. امیدوارم بتوانم سهمی در موفقیت تیم برای برآورده کردن انتظارات هواداران داشته باشم.

ماسچرانو افزود: از حضور و بازی در چنین تیم بزرگی واقعاً خوشحالم و اینکه عضو تیمی هستم که ترکیبش پر از بازیکنان بزرگ است. امیدوارم فصل پیش رو برای بارسلونا فصل موفقی باشد. نگاه خوش‌بینانه‌ای نسبت به این فصل دارم و امیدوارم که این فصل پایانی برای ناکامی‌های فصل گذشته باشد.

ماسچرانو در تابستان سال 2010 با قراردادی 24 میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست و از آن زمان تا کنون 112 بازی برای کاتالان‌ها انجام داده است
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.