پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تیم منتخب هفته اول لالیگا به انتخاب گل‌دات‌کام: رئال نماینده‌ای ندارد

کد خبر : 22186  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 شهریور 1393
سه بازیکن از بارسلونا در تیم منتخب هفته اول لالیگا دیده می‌شوند. با اتمام هفته اول رقابت‌های لالیگا، گل‌دات‌کام تیم منتخب این هفته را برگزیده است. دروازه‌بان منتخب این تیم کارلوس کامنی، دروازه‌بان کامرونی مالاگاست که در بازی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو با مهارهای استثنایی‌اش، نقش پررنگی در برد 0-1 تیمش داشت.

در خط دفاع نام دو مدافع را می‌بینیم که در هفته اول لالیگا موفق به گلزنی شدند. بابین در ترکیب گرانادا خوش درخشید و گل پیروزی‌بخش تیمش را مقابل دپورتیوو زد. اوربان هم با گلزنی برای والنسیا در برد تیمش نقش به‌سزایی داشت. سومین مدافع تیم منتخب هفته اول لالیگا ژرمی متئو، مدافع سابق والنسیاست که به بارسا پیوسته. او در بازی این هفته بارسا عملکرد خیلی خوبی داشت.

در خط میانی نام سوریانو بازیکن ایبار و خاوی لارا دیگر بازیکن این تیم دیده می‌شود. در کنار آنها چریشف، بازیکن ویارئال قرارداده شده و اوریانا بازیکن سلتاویگو هم خط میانی تیم منختب را تکمیل می‌کند.

در خط حمله این تیم، بازیکنان بارسلونا حکمرانی می‌کنند. مونیر، ستاره نوظهور بارسا با درخشش در اولین بازی رسمی‌اش برای تیم کاتالان و گلزنی مقابل الچه نامش را در تیم منتخب هفته اول لالیگا می‌بیند ودرکنار او نام لیونل مسی نیز دیده می‌شود. سومین مهاجم تیم منتخب هفته هم نولیتو، بازیکن سلتاویگو است که در این هفته مقابل ختافه به گل رسید.

la liga first week
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.