پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی راکیتیچ : من راکیتیچ هستم و در مسیر خودم حرکت میکنم

کد خبر : 22201  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 شهریور 1393
ترجمه اختصاصی / امروز ایوان راکیتیچ در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات روزنامه نگاران پاسخ گفت . گفتی است راکیتیچ در هفته های اخیر مصاحبه های بسیاری انجام داده است .

ویارئال : این یک تیم خطرناک است . من مربی این تیم را میشناسم چرا که قبلا در سویا با او کار کرده ام . من میدانم که او تیم خود را صد در صد آماده میکند و از این روز بازی پیچیده ای خواهیم داشت اما ما با یک نگرش مثبت به میدان میرویم .

بارسا نیوز


مقایسه با برند شوستر :
او فوتبالیست حرفه ای بود و من افتخار میکنم که مردم مرا شبیه او میدانند اما نام من ایوان راکیتیچ است و من میخواهم به دنیال مسیر خودم بروم .

انتقال داگلاس به بارسلونا : من او را نمیشناسم اما من به فعالیت های باشگاه اعتماد دارم و از او با آغوش باز استقبال میکنیم .

رقابت با ژاوی : من امیدوارم یک شنبه شب بازی کند . ژاوی الگوی من است و من خوشحالم میتوانم با او بازی و در کنار او یاد بگیرم .

منیر الحدادی : کیفیت بازی او مرا شگفت زده کرده است . از همان آغاز بازی بسیار سخت کار میکند و در عین حال یک پسر جوان است .

لیونل مسی : منهمیشه شاهد بهترین نسخه از مسی هستم و این روشن که او بهترین بازیکن جهان وشاید تاریخ فوتبال باشد . از خداوند تشکر میکنم که میتوانم در این تیم بازی کنم .

ترکیب : تیم ما بزرگ و شگفت انگیز است . ما باید از آن لذت ببریم اما فرصت زیادی برای استراحت نداریم . همه ی ما نیاز به تمرکز بسیار بالایی داریم .

قرعه کشی لیگ قهرمانان : در لیگ قهرمانان هیچ بازی آسانی وجود ندارد .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.