پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دانته: نیمار روز به روز بهتر می شود؛ هدف بایرن مونیخ موفقیت در تمامی جام ها است

کد خبر : 22205  |  زمان ارسال : جمعه 7 شهریور 1393
به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، بازیکن 22 سال تیم ملی برزیل قبل از این که مصدوم شود، بدون شک یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی 2014 بود.


بارسا نیوز

دانته، مدافع برزیلی تیم بایرن مونیخ در مورد نیمار به سایت بین المللی گل گفت:"نیمار هر روز بهتر خواهد شد. او در طول دو فصل گذشته به یکی از رهبران تیم ملی برزیل تبدیل شده است، امیدوارم او راهش را ادامه دهد تا موجب موفقیت برزیل گردد."

این مدافع در مورد دونگا که به تازگی مربی تیم ملی برزیل شده است، بیان کرد:"دونگا مرد درستی است. او یک مربی خوب می باشد و برای کشور برزیل افتخاراتزیادی به دست آورده، من امیدوارم او دوباره در کارش موفق باشد.

البته همه ما انتظار داریم که او در تیم ملی تغییراتی ایجاد کند، من هم فقط باید به فکر بازی های خوب در بایرن مونیخ باشم تا دوباره فرصت حضور در تیم ملی را داشته باشم. روشن است که برخی بازیکنان جوان در کنار با تجربه ها دعوت خواهند شد.

آخرین باری که کشور برزیل جام جهانی را برده، سال 2002 بود. برای موفقیتباید بسیاری از عوامل را در نظر گرفت، ما باید در همه زمینه ها بهبود پیداکنیم."

دانته در مورد فصل پیش رو و بازی های بایرن مونیخ در فصل 2014-15 اذعان می کند:"هدف بایرن پیروزی و موفقیت در تمامی جام ها است. قهرمانی در بوندسلیگا برای سومین بار پیاپی بسیار دشوار است، اما ما فصل جدید را با یک نمایش و نتیجه خوب آغاز کرده ایم.

لیگ قهرمانان شاید سخت ترین تورنومنت در جهان باشد. تیم های سطح اول در این جام حضور دارند. ما باید در بهترین حالت خود باشیم تا شانس قهرمانی را حفظ کنیم. چلسی، رئال مادرید، بارسلونا و پاری سن ژرمن سرمایه گزاری های گسترده ای کرده اند تا قهرمان شوند."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.