پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زوبیزارتا: تلاش ما ساخت بهترین تیم ممکن است

کد خبر : 22220  |  زمان ارسال : جمعه 7 شهریور 1393
- آندونی زوبیزارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا نسبت به مراسم قرعه کشی امروز چمپیونزلیگ واکنش نشان داده و همچنین در مورد خرید داگلاس نیز صحبت کرده است.
بنا به گزارش AS، زوبی گفت: "ما به یک مدافع کناری بیشتر نیاز داشتیم، یک گزینه دیگر برای افزایش رقابت. ما دو مدافع کناری با خصوصیات متفاوت داریم. ما تلاش می کنیم بهترین تیم ممکن را بسازیم تا در 2 سپتامبر بتوانیم بگوییم که تیمی داریم و از آن راضی هستیم. در طول چند ساعت اخیر اتفاقات زیادی رخ داده است. بازار نقل و انتقالات همچنان بسیار فعال است. فردا ما داگلاس را معرفی خواهیم کرد؛ در پایان هفته با ویارئال روبرو خواهیم شد و باید دید چه کار دیگری می توانیم انجام دهیم. نقل و انتقالات زیادی در اینجا و در موناکو به نتیجه می رسند..."

در مورد رقبای بارسا در گروه F، زوبیزارتا افزود: "ما تسلیم نخواهیم شد؛ گروه با پاریسن ژرمن شروع و تمام نمی شود. این دو بازی بیشترین جذابیت را خواهند داشت اما ما نگران نیستیم که آیا به عنوان مدعی به نظر خواهیم رسید یا نه – تنها می خواهیم مطمئن شویم که بارسلونا در سطحی که توقع داریم بازی کند و تیم به سبک بازی خود پایبند بماند. ما هرگز با آژاکس دیدار نکرده بودیم اما در طول دو سال گذشته دو بار با آنها روبرو شده ایم؛ آنها فوتبال با کیفیتی ارائه می کنند.

آپوئل را نیز به عنوان رقیبی سرسخت به یاد می آورم. برای برخی باشگاه ها، ما فقط موظف نیستیم که به دور حذفی صعود کنیم، بلکه باید به نیمه نهایی برسیم، اما همه تیم ها می توانند رؤیایی داشته باشند. ما به همان روشی که به مصاف پاریسن ژرمن خواهیم رفت، با آژاکس نیز دیدار خواهیم داشت و این خاصیت چمپیونزلیگ است."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.