پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روزنامه های امروز صبح کاتالونیا ( 30 آگوست ) به روایت بارسا نیوز + عکس

کد خبر : 22257  |  زمان ارسال : شنبه 8 شهریور 1393
اختصاصی / به خلاصه ای از نسخه های روزنامه های صبح اسپانیا خوش آمدید . درادامه همراه ما باشید تا مروری بر مباحث مطرح شده در این روزنامه ها داشتهباشیم . منابع : موندو دپورتیو و اسپورت

روزنامه های امروز صبح کاتالونیا به صورت گسترده به خبر انتقال داگلاس به بارسلونا پرداختند . همچنین این روزنامه ها خبر بازی اسپانیا و ایران در جام جهانی بسکتبال را نیز پوشش دادند . جزئیات بیشتر در ادامه

اصلی ترین موضوعی که امروز موندو دپورتیو به آن پرداخت انتقال داگلاس به بارسلونا بود . داگلاس روز گذشته اذعان کرد که میخواهد مانند دنی آلوز باشد. این روزنامه ی کاتالان همچنین گزارش میدهد که احتمالا آندرس اینیستا بازی با ویارئال را از دست خواهد داد . موندو دپورتیو همچنین اشاره ای به مذاکرات الکس سانگ با باشگاه وست هام نیز کرد . این روزنامه هنچنین به " جنگ های پزشکی " توسط کریستیانو رونالدو اشاره میکند . به گفته ی پزشکان رونالدو هنوز آماده نشده است در حالی که باشگاه رئال مادرید نظر دیگری دارد.


بارسا نیوز






اسپورت نیز همچون دیگر روزنامه ی کاتالان امروز خبر انتقال داگلاس را تیتر یک خود اختصاص داد . این روزنامه همچنین مینوسید بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی نزدیک به 160 میلیون یورو بازیکن خریده است . اسپورت همچنین به آغاز مسابقات قهرمانی بسکتبال جهان نیز اشاره ای کرد . اسپانیا قرار است با ایران بازی کند .


بارسا نیوز





توضیح بیشتر در مورد بازی ایران و اسپانیا : این بازی در جام جهانی بسکتبال یکشنبه 09/06/1393 ساعت :00:30 برگزار میشود . این بازی به صورت زنده از شبکه ی سوم سیما پخش میشود.




برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.