پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

داگلاس پریرا: آماده ام برای پیدا کردن جایگاهم در بارسلونا مبارزه کنم

کد خبر : 22259  |  زمان ارسال : شنبه 8 شهریور 1393
پیشنهاد شده توسط : میثم / به گزارش پایگاه خبری باشگاه بارسلونا، داگلاس پریرا مدافع راست جدید و برزیلی باشگاه بارسلونا پس از امضا رسمی قراردادش با این تیم از انگیزه هایش برای حضور در جمع آبی اناری ها سخن گفت.


بارسا نیوز

"در اینجا همه چیز در سطح بالاتری نسبت به برزیل قرار دارد. باشگاه، شهر، استادیوم همه چیز. از بودن در اینجا فوق العاده خوشحالم و آماده ام تاهر چه زودتر تمریناتم را با تیم و هم بازیان جدیدم آغاز کنم. 

"از اعتماد باشگاه به خود افتخار می کنم و  می دانم که هر آنچه که از این پس اتفاق بیفتد، تنها به عملکرد خود من بستگی خواهد داشت. در شرایط ایده آلی به سر می برم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام. از صبح شنبه درتمرینات بارسلونا حاضر خواهم بود و آماده ام تا برای به دست آوردن جایگاهمدر تیم و برآورده کردن خواسته های سرمربی مبارزه کنم.

"با دنی آلوز صحبت کردم تا هر چه زودتر به شرایط زئندگی در اینجا و حضوردر باشگاه عادت کنم.اینجا بهترین باشگاه جهان است که می تواند مرا به بازیکن بهتری تبدیل کند و باید بگویم که اگر به تعداد قهرمانی هایی که آلوزبا بارسا کسب کرده است، نایل آیم، به هدف خود رسیده و بازیکن موفقی خواهم بود."

گفتنی است این مدافع 24 ساله سابق باشگاه سائوپائولو از فصل آینده پیراهن شماره 16 بارسلونا را بر تن خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.