پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

«شکیرا» و «جرارد پیکه» منتظر فرزند دوم!

کد خبر : 22260  |  زمان ارسال : شنبه 8 شهریور 1393
شکیرا تأیید کرد که فرزند دومش را باردار است. هفته هاست که شایعات مربوط به بارداری این ستاره ۳۷ ساله کلمبیایی از جرارد پیکه، ستاره تیم فوتبال افسی بارسلونا، شنیده می شود و بالاخره شکیرا به مجله کازموپولیتن اسپانیاییخبر بارداری اش را فاش کرد.
بارسا نیوز

این مجله که قرار است مصاحبه کاملی با خواننده آهنگ Hips Don"t Lie در ماه سپتامبر منتشر کند، فاش کرد که این زوج منتظر تولد یک پسر هستند. 
شکیرا همچنین از رابطه عاشقانه خود با جرارد پیکه 27 ساله اظهار رضایت کردو اعلام کرد که عاشق بودن در او تبدیل به یک احساس دائمی شده است و در اینمورد هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد.

بارسا نیوز

شکیرا و پیکه یک پسر 19 ماهه به نام میلان دارند و از اینکه برای بار دوم حس مادری و پدری را تجربه می کنند بسیار خوشحالند. 
کارلوس ویوس، خواننده کلمبیایی و دوست نزدیک شکیرا، طی مصاحبه ای با فاکس نیوز لاتینو در ماه جولای، خبر بارداری شکیرا را لو داد و گفت: «بله، شکیرابارداره و خیلی خیلی خوشحاله.» شکیرا خود در مصاحبه با نسخه آوریل Latina گفته بود: «اگر به خاطر پروژه های موزیکم نبود، تابحال برای بار دوم باردارشده بودم.

دوست دارم هشت نه تا بچه از جرارد داشته باشم و تیم فوتبال خودم را تشکیل دهم! وقتی بچه دارید، وقتی عشق او را در قلبتان حس می کنید، با تمام دنیا صلح می کنید. به همین دلیل دوست دارید زودتر این خبر خوب را به همه بدهید وشادی خود را با دیگران تقسیم کنید.»
هفته گذشته پیکه و شکیرا چالش سطل آب یخ را پذیرفتند و با ریختن یک سطل آبیخ روی سرشان حمایت خود را از بیماران لوگریگ (اختلال عصبی حرکتی یا ALS) نشان دادند. 
پیکه از سوی هم تیمی هایش و شکیرا از سوی جیزل باندچن، سوپرمدل برزیلی، به ALS Ice Bucket Challenge دعوت شده بودند.


برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.