پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی کاپیتان آرژانتین می‌ماند

کد خبر : 22280  |  زمان ارسال : یکشنبه 9 شهریور 1393
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین تاکید کرد که لیونل مسی در هر شرایطی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو خواهد بست چرا که شایسته‌ترین فرد است. او درباره توس هم می‌گوید که احتمال دعوت شدنش وجود دارد.
 لیونل مسی در جام جهانی 2014 برزیل هر چند نمایش خوبی در ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین داشت، اما نتوانست با این تیم جام قهرمانی را بالای سر برد. فدراسیون فوتبال آرژانتین بعد از ناکامی این تیم در رسیدن به عنوان قهرمانی در برزیل با سابیا ادامه نداد و خراردو مارتینو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

سرمربی جدید آرژانتین در نشستی خبری به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را شایسته ترین فرد برای بستن بازوبند کاپیتانی آلبی سلسته دانست. مارتینو گفت: هنوز با مسی در این باره صحبت نکرده‌ام اما او کاپیتان ما خواهد بود. مسی چه بد باشد و چه خوب می‌تواند در یک لحظه کار خود را بکند. ناکامی مسی باعث خوشحالی بسیار از افراد می‌شود با این حال من باید تاکید کنم که علاقه زیادی به مسی دارم و او کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین باقی خواهد ماند.

او ادامه داد: 10 روز پیش با مسی صحبت کردم. پی بردم که او تمرکز بالایی روی رقابت‌های لیگا کرده و آماده شروع این رقابت‌هاست. گاهی اوقات یک بازیکن به تیم باشگاهیش اولویت می‌دهد و گاهی اوقات هم به تیم ملی کشورش. طبیعی است که مسی در شرایط کنونی به بارسلونا فکر کند چرا که رقابت‌های لیگا آغاز شده و او باید در نهایت آمادگی باشد.

مارتینو درباره ماسکرانو هم گفت: می‌خواهم از ماسکرانو در خط میانی استفاده کنم نه خط دفاعی. ماسکرانو بازیکن بسیار خوب و باهوشی است. بدون شک تیم ملی فوتبال آرژانتین به او نیاز دارد.

سرمربی سابق بارسلونا درباره این سوال که برای دیدار دوستانه برابر آلمان چه بازیکنانی را دعوت خواهد کرد، گفت: در شرایط کنونی بر این باورم که 23 بازیکنی که در جام جهانی 2014 حضور داشتند شایستگی دعوت شدن به تیم ملی را دارند. البته باید به همه بازیکنان بگویم که هر بازیکنی که شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد او را دعوت خواهیم کرد. تمام بازیکنان این شانس را دارند که به تیم ملی دعوت شوند. همه چیز بستگی به شایستگی خود آنها دارد.

کارلوس توس با وجود درخشش در یوونتوس در فهرست نهایی مسافران جام جهانی 2014 قرار نگرفت. مارتینو درباره این سوال که آیا احتمال بازگشت توس به تیم ملی وجود دارد اینگونه پاسخ داد: گاهی اوقات در فهرست 21، 22و 23 نفره بهترین بازیکنان را پیدا نمی‌کنی اما تلاش می‌کنی تا تیمی خوب را به میدان بفرستی. آنچه درباره توس هم رخ داد این بود که سرمربی تیم تلاش کرد تا در خط حمله بازیکنانی را انتخاب کند که با هم سازگاری داشته باشند. یک مربی نمی تواند در نوک خط حمله از 4 یا 5 بازیکن دعوت کند. داستان دعوت نشدن توس هم این بود.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.