پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئال سوسیداد 4 - 2 رئال مادرید؛ بازگشت رؤیایی سوسیداد و شکست طلسم 10 ساله

کد خبر : 22306  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 شهریور 1393
جدال دو تیم رئال مادرید و رئال سوسیداد در ورزشگاه سن سباستین از ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز شد و در پایان شاگردان آنچلوتی بازی 2-0 برده را با شکست سنگین 4-2 عوض کردند تا رکورد 10 سال شکست ناپذیری رئال مادرید مقابل سوسیداد هم شکسته شود.

بارسا نیوز

شرح بازی:

رئال مادرید بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از خلق چند موقعیت گل، خیلی زود و در قیقه 5 توسط سرخیو راموس پیش افتادند. در دقیقه 10 سرخیو راموس این فرصت را داشت که از ضربه ایستگاهی نیز به گل برسد، اما شوت تماشایی اینبازیکن به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. رئال مادرید دست بردار نبود و در دقیقه 11 نام گرث بیل هم در میان گلزنان ثبت شد.

در ادامه رئال مادرید توسط تونی کروس و مارسلو صاحب چند موقعیت خوبی گلزنی شد اما واکنش های زوبیکارای مانع از افزایش اختلاف شد تا اینکه تیم میزبان در دقایق 35 و 41 روی غفلت مدافعان مادریدی به دو گل دست یافته و کار را به تساوی بکشاند.

با آغاز نیمه دوم، تیمی که شروع فوق العاده ای داشت، میزبان بود و چند موقعیت بسیار خطرناک روی دروازه رئال مادرید ایجاد کردند که با واکنش کاسیاس و دفاع خوب راموس راهی به دروازه پیدا نکرد. با به میدان آمدن کانالس و ولا، فشار حملات میزبان افزایش یافت و در دقیقه 64 آنها بازگشتی رؤیایی را رقم زده و 3-2 پیش افتادند. بازی عالی سوسیداد در نیمه دوم در دقیقه 76 به طور کامل جواب داد تا رئال مادرید بعد از 10 سال شکست ناپذیری مقابل این تیم، در آستانه شکستی سنگین قرار داشته باشد.

در لحظات پایانی رئال مادرید برای کاهش اختلاف تلاش می کرد، که ضربه کریم بنزما در آخرین لحظات به تیر عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت.


برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.